Mexikói vonat Szabályok és Stratégiák

mexikói vonat egy szórakoztató , asztali játék, amely kihasználja dominó , hogy elfoglal tetszőleges számú résztvevők élvezetes , versenyképes játszani . Több játék gyártó kínál egy mexikói szerelvény , de amíg van egy doboz dupla dominó , a marker minden egyes ember , és egy tucat pad , készen áll a hop fedélzetén néhány dél -of -the- határon elterelés. Szabályok Begin

számától függően a játékosok az asztalnál , minden játékos választ vagy 9 vagy 15 dominók egy face -down ” Bone Yard ” lapban. A kevesebb játékos van, a több csempe minden egyes személy kell kezdeni . A legjobb eredmény elérése érdekében a két 12, két 15 sor dominó . Minden játékos egy marker . Válasszon személy a pontokat.
Kezdeti szabályok és stratégiák of Play

Minden játékos kell elhelyezni a dominó , így csak azok láthatják a pontokat. A személy, a legmagasabb dupla dominó kezdődik. Leteszi Domino közepén az asztal , mint a ” hub ” minden ezt követő vonatok. Ugyanaz a játékos tud majd játszani a domino a hub ha van egy egy négyzet , amely megegyezik a hub . Például, ha az agy dupla 11 , akkor egy 11 cserép és bármely más szám elfogadható. Ha a kezdeti játékos nincs a meccs , meg kell rajzolni egy lapkát a “csont udvar” – a bank a képpel lefelé extra csempe. Ő tudja játszani a cserép , ha működik ; ha nem , játék halad jobbra .

több játékos létrehozza a vonatok, nem lesz több lehetőséget a játékra még azok számára is , akik nem rendelkeznek saját vonatok . A türelem a legfontosabb ebben a szakaszban.
Folyamatos szabályok és stratégiák of Play
Minden embernek szüksége van egy marker ; egy érmét , egy miniatűr zászló , vagy a token fog tenni .

Egyszer két vagy több játékos hoztak létre a vonatok , a résztvevő játszhat a saját vonaton , játszani egy másik vonat ( ha nyitva van) , elkezd egy mexikói vonat, vagy rajzolni a köveket , és játssza le , ha lehetséges. Csak egy mexikói vonat megengedett egy játék, és mindenki tud játszani rajta .

Mindig játszani a saját vonaton az első , ha lehetséges. Rendezze a csempe szerint a sorrendet, amely le tudja játszani a saját vonaton . Mivel a tárgya a kerek , hogy játsszon az összes csempe első , előre tervezni .

Ha egy játékos nem tud hozzáadni a saját vonat minden fordulatot , azt kell helyeznie a jelzőt a vonatot , így nyitva fel, hogy többi résztvevő játszani rajta . Amikor a játékos ismét hozzá csempe saját vonat, leveszi a marker , és zárja ki, hogy mások ' játszani .

lejátszása nagyobb számú dominó a lehető leghamarabb , hogy megakadályozzák , hogy fogott egy nagy pontszámot a végén a kerek.
szabályok és stratégiák kettős csempe

Amikor egy játékos egy dupla cserép, azt azonnal játszani a második lap a megfelelő számot a ” fedezésére ” a kettős . Ha nem tudja ellepje , játék halad az asztal körül , amíg a játékos képes fedezni a kettős csempe a mérkőzés. Minden játékos húz egy további cserép , ha nem tud játszani a dupla , és ha még mindig nem terjed ki , ő kell helyeznie a jelzőt a vonatot .

Tervezi, hogy játszani egy dupla , ha van sok csempe a kéz és takarja , ezzel megduplázva a hatékonyságát a sor. Másik megoldás, ha egy másik játékos közel megy el – a minden csempe – és szeretné, hogy késleltetni neki , játsszon a kettős , hogy nem tudja fedezni , hogy erő, amely játékos, hogy nyissa ki a vonat , és így többen csempe.

szabályok és stratégiák győztes
a játékos , aki az utolsó lapkát a kezében a győztes a kerek.

Amikor egy játékos rá következő utolsó előtti cserép , ő kell rap a maradék csempe az asztalra, hogy figyelmeztesse a többi játékos . Ha ő ennek nem tesz eleget , azt le kell vonnia kiegészítő cserép .

Ha úgy gondolja, hogy tudja, hol a játékos lehet elhelyezni az utolsó lap, blokkolja a játszva ott egyedül , kivéve, ha a saját , zárt vonatot.

Amikor egy játékos az utolsó dominó a kezében, ő nyerte a kerek .
szabályai pontozás eladás győztes egy fordulós lehet, hogy nem nyeri meg a játék .

pontszámláló készít egy listát az összes dupla számot , majd a pontszámokat minden fordulóban mellett hub számát fordulóban. Minden dupla agy számot játszott csak egyszer , így ha minden a páros volt csomópontok, a játéknak vége .

Minden játékos összeadja a számokat a maradék dominó , hogy a pontszámot . A kerek győztes lesz a nulla pontot . Az nyer, aki a legalacsonyabb pontszámot a végén minden fordulóban a győztes a mexikói Train .

You must be logged in to post a comment.