Útmutató a The Dark Knight Attack denevér

A kasszasiker 2008 film “The Dark Knight ” szült sok játék és a modulok célja, hogy tükrözze a szerkentyű által használt Batman , hogy vegye le aljas ellenségek, mint a Joker és a Two- Face . Bár nem láttam a filmet , a The Dark Knight Attack denevér is egy ilyen elemmel működő , mozgás – aktivált játék. A trükk az, hogy a játék feltételezi egy nagyon batlike többi módban , fejjel lefelé lóg a sügér , amíg meg nem zavart , és jön a life.Things amire szüksége van
Phillips csavarhúzót

Show More utasítások

1

Nyissa ki a dobozt , ha még nem tette meg , vagy , hogy van egy laza Attack Bat . Fordítsa meg a Bat át keresse a fedelet az elemtartó . Ez tartott két kis Phillips csavarokhoz , így lazítsa meg és vegye le a fedelet a megfelelő csavarhúzóval. Helyezze az akkumulátort , vagy cserélje ki a meglévő ha vásárolt a támadás Bat másodkézből .
2

Flip az “On” kapcsoló alatt az elemtartót , hogy aktiválja a Bat . Kapcsolja be a játék fejjel lefelé, és akassza fel a sügér . Állítsa be a fogas egy polcra vagy asztalra , de győződjön meg róla, nincs akadály van a Bat útját ; szüksége van egy tiszta repülési útvonal , különben ez lesz csettint be függetlenül attól, hogy a maga módján . Helyezze a Bat úgy, hogy néz a bejárat a szobába .
3

Nyissa ki és csukja be az ajtót , hogy a szobában, vagy hullám a fegyvert , hogy a denevér a hibernált állapotban. A Bat reagál a gyors mozgás akár 10 méter távolságra a sügér ; a szeme világít, és ez lesz fedél a szárnyait , hogy a csikorgó zajt mindvégig .
4

mozgassa az útból , mint a Bat ugrik a sügér és úgy repülést. Általánosságban elmondható, hogy a Bat általában csak néhány fékszárnyak esett a földre , ezért kész elkapni , vagy győződjön meg róla, hogy van egy puha helyet a letelepedésre, a károk elkerülése érdekében .
< Br >

You must be logged in to post a comment.