Oktatási Fish Games

Hal gyakran bukkannak fel az iskolai tantervekbe , és ez nem csak azért, mert hogy nagy kedvencek . A halak egy hasznos tanulási eszköz, amely segít tanítani gyerekeknek a biológia, állati diverzitás és az élőhelyek . Oktató játékok felvázoló hal — mind offline és online — növekedése tanulást , miközben a gyerekek szórakoztatásáról . Online oktatási Fish Games általában játszott egy felhasználó böngészőjének , és szükség lehet további szoftver letölthető előre. Rendezése Fish Race

Ez a játék tantermi alapú és leginkább a nagyon fiatal gyerekek óvodai szinten. Mielőtt a játék , a tanár készít a nyomtatási kép vagy körvonalait különféle halak, valamint a tengeri emlősök és más állatok , mint a madár . Ha a képet kinyomtatja , a tanár ragasztók egyenként egy darab karton a tartósság .

Gyerekek kezébe egy példányt minden kártya , és meg kell versenyezni egymás ellen rendezni a formák a cölöpök vagy vonalak a lehető leggyorsabban . Például a gyerekek is megszervezi az egyes halak mérete , minden állat az , hogy ez egy hal vagy emlős , ​​vagy ahol minden származik . Az első gyermek rendezni minden az ő alakú helyesen nyeri a játékot. A gyerekek így tanították a típusú állatok, valamint a formák .
Építsünk egy Fish

Ez a böngésző a játék leginkább a középiskolai diákok és a célja, hogy megtanítsa a gyerekek a vizes élőhelyek , és hogy a különböző halak alkalmazkodtak élnek a különböző környezetekben . A játékosok először választotta egy olyan környezetben , mint például a mocsári vagy a homokos tengerpart . A játékosnak el kell majd a sárga nyíl gombokat a képernyőn , hogy meghatározzák a testrészek a hal , amely leginkább alkalmas élő élőhely kiválasztott . Például , a játékos dönthet , hogy milyen a bőr vagy a farok lehetővé tenné a hal legjobb manőver egy mocsár .. Miután tette a döntéseket , a játékos rákattint a ” Check Me ” gombot, hogy a minősítés , hogy milyen jól , igazítani a hal .
létrehozása Fish Tank

Ez egy másik játék óvodásoknak és megtanítja a gyerekek , hogyan kell használni a számítógépes egér , miközben segít nekik kifejezni a kreativitást . A játékosok ki kell töltenie egy akvárium, hal, rákok , teknősök és más lények. A hely egy hal , a játékosok kattints a halat, majd kattintson bárhol a tartályban . Ha rákattint az egérrel újra lesz hely a másik hal az ilyen típusú , míg egy másik halat, vagy egy másik lény van kiválasztva. Amikor a játékos befejezte , ő is kinyomtathatja a teremtés által a megfelelő gombra kattintva a képernyőn .

You must be logged in to post a comment.