Aktív Gyerekjátékok

Sport kihozza az atletikus a gyerekek, de sok játék is vonzóvá a gyermekek , akik nem olyan atlétikai érdeklődésűek . Néhány játék célja , hogy a legnagyobb előnye közül nagyon kicsi vagy nagyon nagy játszótér , míg mások ötvözik a fantáziadús játszani atlétika . Néhány játék már évtizedek óta , vagy akár évszázadok vagy olyan formában , vonzó minden generáció a gyermekek azonos way.Capture a Flag : Matton

Capture the Flag egyik all- idő gyermekek klasszikusok és a tökéletes szabadtéri játék nyitott terek . Sok különböző változatai , ezért fontos, hogy a gyerekek megállapodnak a szabályokat, mielőtt a játék elindul. Kijelöl egy határ , mint a patak , vagy más természetes funkció, és osztja a gyerekeket a két csapat . Hogy minden csapat a & quot; zászló & quot; (akár tényleges zászló , vagy más objektum, amely jól látható és szállítására ), és minden csapat helyezze a zászló egy bizonyos távolságot a kezdő sor ( 50 láb általában jó , ha van egy csomó hely . ) után három percig , fújja a sípot , hogy indítsa el a játékot .

Minden csapatnak , hogy megpróbálja megragadni a másik csapat zászlóját , és vigye vissza . A zászló védelmezői számára megengedett, hogy felcímkézni , hogy jön valaki rá az oldalukon . Tudják nézni a zászlót , de nem tud közelebb hozzá , mint egy bizonyos távolság (20 méter és 50 méter gyakori ) . Ha egy zászló támadó címkézett lesek , ő tett börtönbe , ahol csak megmenthető , ha egyik barátja sikerül felcímkézni a kezét anélkül, hogy először címkézve. Ebben az esetben , mindkettő hagyjuk saját oldalukra . Játékmenet folytatódik akár egy meghatározott ideig, vagy amíg az egyik csapat méri a másik zászló .
Foursquare

Számos aktív gyerek játékok igényelnek sok helyet játszani, de nem az összes . Foursquare egy nagy aktív gyermekek játék, amely nagyon kevés helyet . Rajzolj egy négyzet ki kréta és osszuk négy kisebb négyzet . A terek kapnak elnevezéseket rangot , mint például ász , király , királynő és Jack . A személy az ász téren pattog a kickball az ő tér majd eléri azt az egyik a másik négyzetek. Az a személy, a befogadó tér is hagyja, hogy a kickball ugrál , majd nyomja meg egy másik tér .
< P > Ha a labda valaki előtt pattog , ha pattog meg kétszer, mielőtt ő is megüt , vagy ha dupla kérések elkapja , ő ki . Ha az ember feltűnő a golyó , hogy kívül a bíróság , ő is ki . Ha a király , királynő vagy Jack kiszáll , mindenki mögötte halad a tér . Például, ha az ász eltalálja a labdát a Jack tér , aki akkor üt vissza , feltűnő az ász lábát , az ász ki . A király lesz az új ász , a királyné lesz a király és a csatlakozó lesz a királynő . Az ász vagy újraindul Jack vagy , ha valaki más vár , ez a személy lesz, hogy Jack. Bár ez az aktív játék a legjobb játszott 4-6 játékos , egy foursquare bíróság könnyen befogadni 8 vagy több játékos ; a játék gyorsan mozog, és a játékosok, akik ki nem általában kell várni sokáig . Ha van egy másik kickball , extra játékosok inkább felhívni a másik bíróság , és kezdjük saját játékot ahelyett, hogy megvárná .
Mennyi az idő , Mr. Fox ?
< Br >

Mennyi az idő , Mr. Fox ? egy gyerek ” játék, amely kombinálja a képzelet a feszültséget , és egy kis színház . A gyerekek állni a kezdőcsapatban , és Mr. Fox áll valamivel távolabb , háttal fordult . A gyerekek azt kérdezik, & quot; Mennyi az idő Mr. Fox ? & Quot; Mr. Fox válaszol hívja ki egy órát , mint például a & quot; 01:00 . & Quot; A játékosok számos lépést felé Mr. Fox megfelelő órát hívott (7 lépéseket & quot; 7:00 , & quot , például . ) Amikor Mr. Fox kéri & quot; Midnight ! & Quot; megfordul , és üldözi a játékosok. Azt kell , hogy vissza a kezdő sor , mielőtt lehet fogni őket . A játékosok , akik címkézett is ki a játék , és egy új kör kezdődik . A játék addig folytatódik, amíg Mr. Fox megjelölt mindenki , de az egyik játékos , aki lesz az új Mr. Fox .

You must be logged in to post a comment.