Hogyan hozzunk létre egy Theurge a Farkasember Játék

” Werewolf : The Apocalypse ” egy játékot játszott ceruza , papír, és a kocka , hasonló a ” Dungeons and Dragons “. Minden játékos kitölti a karakter lap statisztika képviseli , hogy a karakterek készségek és képességek. A ” Mesélő “, akkor teremt kihívásokat , és a játékosok felvegyék őket, gördülő kocka alapján a statisztika , hogy határozza meg a végeredményt . Ebben a különleges játékban , minden játékos egy vérfarkas, harcol a gonosz erőivel . A ” Theurge ” egyfajta vérfarkas , aki alatt született a félhold . Theurges nagy sámánok és a misztikusok számára people.Things , amire szüksége van
Werewolf : The Apocalypse könyv

Show More utasítások
1

Töltsd le a ” Farkasember felülvizsgált Character sheet ” ( lásd a forrásokat) . Nyomtassa ki a lapot, és kezdődik kitöltésével ki ceruzával . Neved kell menni , ha azt mondja : ” játékos “, és a nevét a karakter megy, ahol azt mondja: ” Character “.
2

Töltse ki ” Breed” kiválasztásával vagy a ” Homid ” ( született ember) , ” Lupus ” ( született farkasok ) vagy a ” Metis ” (született két vérfarkasok ) . A ” madárjóslás ” lesz ” Theurge , ” ami azt jelenti, a karakter alatt született a félhold . A ” törzs” válasszon egyet a 12 törzs a 68. oldalon a könyv. Néhány példa “Silver Fangs ” ( hagyományőrzők ) , “Silent Striders ” ( történet vehetnek részt ), és a ” Glasswalkers ” (város vérfarkasok .)
3

Ugrás a következő részt, és értékelné a ” Attributes ” ( mentális, fizikai , szociális ), 1 és 3 , kezdve a legfontosabb . Tedd hét pont a az elsődleges attribútum . Például Theurges lehet szociális jellegűek , hogy jobban község a szellemek , így lehetővé tenné, hogy a pontok a ” Karizma “, ” manipuláció ” és a ” megjelenés “.
4

Helyezze öt pont a saját másodlagos attribútum . A “mentális ” ez “intelligencia “, ” észlelés” és ” esze “. Végül, hogy a három pont a legkevésbé fontos kategória : Fizikai ez ” Erő ” ügyesség “és a ” Stamina “.
5

Nem ugyanaz a dolog a következő kategória , ” képességek “, de ez az idő lesz arány ” tehetségek “, ” Skills ” és ” az ismeretek . ” Tedd 13. pontok az elsődleges kategóriában , kilenc a másodlagos kategóriában , és öt az utolsó kategóriában . Theurges kedvez ” az ismeretek ” , mivel lehetővé teszi számukra, hogy ” rituálék “és az ” okkult ” ( tudás természetfeletti .)
6

Lépjen tovább a ” előnyök ” mellett . Töltse öt pont a ” Háttér. ” Ez magában foglalhatja a ” Resources ” ( karakter jövedelme ) , ” szövetségesek” ( a száma és ereje barátai ), és a ” kapcsolat ” (az ő számíthat információt ) . Válassz három ajándékot , egy a Breed, egyet madárjóslás , és egy törzs . választott a madárjóslás ajándékokat a ” Mother Touch “, ” Sense Wyrm ” és a “Szellem beszéd . ” a másik lehetőség ajándékok fajtája és törzs a 100. oldalon a könyvben .
7

Töltse ki a három pont a ” Bölcsesség ” a ” Hírnév ” részben . Töltse ki a két pont a ” Rage ” ( erő a haragtól .) Ezek azt mutatják, a hatalom, mint a Theurge . Kövesse a 100. oldalon kitöltésével ” Akaraterő ” és a ” gnózis ” ( szellemi teljesítmény) , attól függően, a törzs és a fajtát . Például egy Metis indul három Gnózis , és a Red Talon majd három akaraterő.

You must be logged in to post a comment.