Hogyan kell játszani a Dice Game Bunko

szélhámosság , Bunko vagy Buncko ? Nem számít, hogyan írt a nyakába az erdőben , ez a kockadobás játék által használt számos csoportokban a nők , mint a tökéletes kifogás a csajos este . Akár már meghívást , hogy töltse ki a szélhámosság al egy meghatározott csoport vagy gondolt alkotó szélhámosság csoport saját , tanulás játszani könnyű. Ha tekercs a kocka , és adjunk hozzá számokat, akkor játszhat Bunco.Things amire szüksége
8-12 játékossal
egy négyszögletes asztal minden négy játékos
háromezer kocka minden négy játékos
Papír és írószerek minden játékos

Show More utasítások
1

a terepet a szélhámosság játék megszervezése asztalok és székek a játékosok . Mivel a játék négy fős csoportokban , kártya asztalok egy jó választás . Helyett kártya asztalok , más asztallal és székekkel fog működni , amíg azok hozzák létre négy ember minden asztalnál .
2

Stock minden asztalnál három kockával kell osztani a négy ember valamint a scorecard és íróeszköz minden játékos .
3

Hívj meg mindenkit , hogy üljenek . Minden asztal áll a két csapat . Csapattársak azok az emberek ülnek közvetlenül egymással szemben .
4

Töltse ki mindenki az objektum a játék. Hat forduló egy szélhámosság játék. Minden körben , a cél az, hogy forgassa a sok közül , kettesével , hármasával, négyesével , ötös vagy hatos , amennyire csak lehetséges . Ha a kerek egy , próbál dobni is a kocka . Ha játszik a második körben , akkor lesz , miután kettesével a kocka . A játék folytatódik egészen addig, amíg befejezéséig körben hat . Csapattársak rögzíteni egy-egy pont , amikor a kívánt szám megjelenik a kocka gurulnak . A kör akkor ér véget , amikor valaki a szobában ( minden tábla) eléri a 21 . Végén minden körben , mindenkinek meg kell változtatni csapattársak. Nyertesek maradnak az asztalnál, és vesztesek kell kereskedni ülések vesztesek másik tábla . Rengeteg számba kell venni a végén a játék, és az egyén a legmagasabb összpontszámot a győztes .
5

Kezdje a szélhámosság játékot. Egy ember az asztalnál is a dobáshoz, és rögzíti az is, hogy megjelennek a kocka . Az a személy, velük szemben is rögzíti ez a pontszám , mert csapattársak megosztási pontokat . Ha nem is jelenik meg a kocka , a kocka átadásra a következő játékos az óramutató járásával megegyező irányban. A játék folytatódik egészen addig, amíg az egyik csapat eléri a 21- at , amely a ponton a vesztesek kell kereskedni ülések vesztesek más táblákból . A folyamat ismétlődik minden fordulóban megvalósításával kerek hat .
6

Tally a pontszámok. Végén a 6 fordulóban minden játékos összeadja összerakni a pontszámok mind a hat fordulóban , hogy elérje a végső pontszámot . A győztes az a szélhámosság játékos, aki a legtöbb pontot.

You must be logged in to post a comment.