Elektronikus Battleship játék utasítások

“elektronikus csatahajó ” használ programozható számítógép tárolja a játékosok hajó helyszínek és használja hanghatások jelzi felvételek és a látogatottság a játékban , hozzátéve, egy kicsit hangulatot a játék . Te és az ellenfeled programot a játékot számítógépet a helyét az öt hajó – a szállító , csatahajó , tengeralattjáró , romboló és PT csónak -, majd elektronikusan adja meg a felvételek közben . Két módszer a programozás a számítógép – azonnali programozás és manuális programozás. Azonnali Programozás

Meg kell a kódot könyv tartalmazza a játék azonnali programozás. Flip a 100 lehetséges beállítások a könyvet , válasszon egyet, és állítsd be a hajót a rács a helyzetben látható . Kapcsolja be a fehér ” Be /Ki” kapcsolót “On ” hallgatni a szonár hang-és fordítsa a “Load /Go” kapcsolót ” Load “. Tolja a sárga gombot a ” CM ” nyomja meg , majd nyomja meg a piros ” tűz ” gombot . Írja be a levél /számkódot a layout választott csúsztatva a kék gombot, hogy a megfelelő betűt, és nyomja meg , majd nyomja meg a sárga gombot a megfelelő számú helyet . Nyomja meg a piros ” tűz ” gombot, és hallgassa meg a hangjelzést , majd egy “húzó ” hang jelzi, hogy a kód sikeresen programozva .
Kézi programozás

manuálisan programozza a hajót helyeket , meg kell adnunk a koordinátákat az egyes szakaszokban minden egyes hajó ; ez minden 17 pozíciókat . Kapcsolja ki a “Be /Ki ” kapcsolót “Be “, a ” Load /Go” kapcsolót ” Go”, és a sárga gombot a ” CM “. Helyezze az öt hajó minden helyen szeretné a rács . Írja be a rács helyeket minden hajó foglal csúsztatva és nyomja meg a kék gombot a megfelelő betűt helyszínen, és a sárga gombot a helyes számot. Nyomja meg a piros ” tűz ” gombot, miután belépett az egyes koordináta . Te belépő öt helyszínen a fuvarozó , négy csatahajó , három-három a tengeralattjáró és a romboló , és két a PT csónak . Miután megadta az összes 17 -koordináták helyes , a “húzó ” hang jelzi azt.
Játék Játék

Csúsztassa a “Load /Go” kapcsolót ” Go” , és eldönti , hogy melyik játékos kezd. Az a sor , adjon meg egy betű /szám koordinálja a kék és a sárga gomb , mint te a programozás során , és nyomja meg a ” tűz ” gombot . Majd hallja a hangot egy rakéta kirúgták . Ha az ellenfél hajó azon a helyen , akkor hallani a robbanás hangot , és hogy a tér villog az ellenfél alsó rács. Az ellenfél megmondja, hogy melyik hajó bejön , és egy piros ék a hajón , hogy a helyszínen ; akkor helyezzen egy vörös ék azon a helyen a felső rács . Ha nem hallotta a robbanás , a lövés elmaradt ; helyezzen egy fehér ék ezen a helyen, a felső rács . A játékosok felváltva egy lövés minden . Amikor egy játékos hajója elsüllyedt abban találatok valamennyi foltok, a játékos nyilatkozott. Az első játékos , hogy elsüllyed minden öt ellenfele hajókat nyer .

You must be logged in to post a comment.