Milyen szabályok Mahjongg ?

Mahjongg egy tile alapú játék, hogy eredetileg az ókori Kínában , bár változatok kifejlesztett más országokban. Négy játékos próbálja befejezni a kéz , amely magában foglalja a készletek hasonló köveket . Ahelyett, rajz csempe egy halom , a játékosok kezdenek minden kör létrehozásával fala csempe képező a pakliból . Tiles : Matton

Mahjongg játsszák a 144 követ , mindegyik alá három kategóriában : öltönyök , kitüntetések és a bónusz . Három öltöny csempék , körök, karakterek , és pontokat. Minden ruha számozott egytől kilenc és négy azonos csempe az egyes szám és a ruha . Hétféle becsület csempe, amelyek közül négy jellemző szélirányok és három , amelyek színes sárkány . Mint a ruhák , négy azonos csempe minden becsület . Végül nyolc bónusz csempe, amelyek mindegyike tartalmaz egy négy virágok és a négy évszak .
Hands

Amikor játszik Mahjongg , a cél a játék az egyik játékos , hogy megismerhessük a kezét. Ezek a kezek tartalmaznia kell bármely kombinációi négy csempe, valamint egy további pár . A kombinációk tartoznak három kategóriában . Az első Pung , amely három egyforma . A második az, Kong , amely egy négy egyforma . A végső kombináció Chow , ami három címet az azonos színű sorrendben , mint a négy , öt és hat a Bamboo .
A játék kezdete : Matton

Mahjongg célja, hogy játszott, négy játékos . Mindegyik játékos ül az egyik végén egy négyszögletes asztal vagy játszótér , minden játékos képviseli a négy szélirány . A játékos ülés a keleti oldalon a játék terület kezdődik a játék . Az első játékos megkeveri a lapokat , a közepén a játszótér , amely után minden játékos húz 36 cserép , és létrehoz egy fal elé , két csempe magas és 18 csempe hosszú . A négy fal kell minden csatlakozni a sarkok és az összes csempe kell helyezni arccal lefelé .. Az első játékos dob a két kockával , és számít a mozaikok száma óramutató járásával megegyező irányban a központja a fal . Az a játékos, aki építette a falat , hogy ő landol majd dob a két kockával , és számít a lapok saját sorban kezdve az óramutató járásával megegyező irányban . A lapok úgy landol ezután felvette , és elhelyezni a 14- csempe jobbra . Ezek a tizenhat csempe ( hét halom két csempe és a két kiegészítő ) átkerülnek kissé távol a többi a csempe, és ismert, mint a Kong- Box és levonni , ha egy réteg teremt Kong ( négy egyforma ) a kezében . Az a személy, aki megalkotta a Kong Box most foglalkozni 13 lapok minden játékosnak. Kezd a bal oldalon a Kong Box és a csempe a falon , a játékosok kezelik lapok négy egyszerre . 13. cserép majd ezt egyesével .
A játékot : Matton

kezdve a keleti játékos , minden játékos felváltva rajz egy cserép bárhonnan a falon és helyezze azt a kezében. Ezután a játékos kiválaszt egy lapkát kezét megválni , hogy a központ a játszótér . A következő játékos , akkor vagy hogy egy új csempe a falról , vagy válassza a cserép , hogy elvetettük az utolsó játékos választása előtt egy saját megválni . Csak csempe volt dobni az előző játékos is felvette , és a cserép kell töltenie egy kombináció a kezedben. Például , ha van egy 1- pontok és 2. pontok , akkor vedd fel az eldobott cserép , ha egy 3 pontok . Befejezése után a kombináció , akkor tedd magad elé . Mindig tartsa a többi a kezét rejtve a többi játékos . Ha felhívni egy bónusz csempe , helyezze azt képpel felfelé a falon, és rajzoljon egy új lapka a kezét .
Befejezése Round : Matton

Az első játékos, hogy töltsenek ki egy kéz négy kombinációja, csempe , és további pár hívja Mahjongg , és helyezze a lapokat képpel felfelé a játéktábla . A nyertes játékos kap egy pontot , és megy az első a következő fordulóban . Gyűjtsük össze a lapok , és kezdjük újra létrehozni a négy fal .

You must be logged in to post a comment.