Xbox 360 Internet Speed ​​Követelmények

Mint a fő versenytársa , a Playstation 3 , a Microsoft Xbox 360 lett tervezve online szerencsejáték az alapoktól kezdve . Szinte minden játék elérhető , hogy támogató multiplayer keresztül Xbox Live , szüksége van egy jó kapcsolat , hogy a legtöbb konzol . Hibás

Microsoft nem határoz meg minimális kapcsolat sebességét Xbox Live , hanem arról, hogy a szolgáltató megköveteli, hogy ” a nagy sebességű internet . ” Sehol a Microsoft hivatalos irodalomban nem a sebesség igény jelenik meg.
Jelentősége

felhasználók előre sima online játék alapján a teljesítményét, hogy internet-szolgáltatók , ami megmagyarázza, hogy szükség van a ismerek egy sebesség minimum. Azonban az egyetlen releváns definíció lehet a FCC besorolását szélessávú , mely 200 kilobit per másodperc vagy annál több.
Figyelmeztető

A fenti FCC definíciója , ha majd , lenne nagyon lassú a játék az Xbox 360 által bármely intézkedés . Emellett szinte minden a szolgáltatók képesek voltak , hogy meghaladja ezeket a frekvenciákat, hiszen mielőtt az eredeti Xbox megjelent a piacon .
Szakértői Insight

A szolgáltatásokat nyújtó 3 Mbps , az Xbox Live kapcsolat sebességét nem lehet probléma a legtöbb felhasználó számára. Azonban legalább 1 Mbps egy működőképes kapcsolat ajánlott . A konzol nem tud csatlakozni az internetre a dial up .
Effects

gyorsabb és stabilabb az internet sebessége , annál élvezetesebb az Xbox Live élményt . Jó , gyors kapcsolatok korlátja lag , és csökkenti a ping – , vagy a késedelem a játék szerver és a tényleges kapcsolat . Ezzel szemben, lassú szolgáltatás disconnections vezethet . Sok játék szerver “kick ” játékosok lassú sebességgel.
Megelőzés /Solution

Microsoft arra utalnak, a játékosok csatlakozni a konzol az internethez minél közvetlenebb , azaz egyenesen a modem . Routerek és vezeték nélküli kapcsolatok , míg a támogatott veszélyeztetheti a sebesség és stabilitás minden olyan eszköz , nem csak az Xbox 360-ra .

You must be logged in to post a comment.