Hogyan lehet megtalálni a Bow of Light a Tower of Spirits in Zelda : Spirit Tracks

“The Legend of Zelda : Spirit Tracks ” egy Nintendo DS játék, hogy továbbra is a legendás Zelda sorozat. Mivel ez a helyzet több Zelda játék , a főszereplő , Link , meg nagy távolságokat , hogy elérje a céljait. A “Spirit Tracks , ” Link utazik vonattal. Ez a játék volt az első a Zelda sorozat lehetővé teszi, hogy játszani, mint mind a kapcsolat és Zelda . A képesség, hogy ellenőrizzék mind a Link és a Zelda kell szerezni a Bow of Light , amit el kell, hogy legyőzze a végső főnök. Utasítások
1

Adja meg a 18. emeleten a Tower of Spirits keresztül a lépcsőház . Munka végig a szobát felrobbantását a sziklák és a bombákat. Irány a bal felső részén a szobából, és húzza ki a blokkokat , hogy blokkolja az utat a bal oldalon . Lépjen be a kapcsolót , és gyűjtsük össze a kulcsot a kincsesláda , hogy megjelenik. Nyissa ki az ajtót, hogy menjen a 19. emeleten .
2

Vedd fel a gömb a 19. emeleten , és helyezze a téren az ajtó mellett. Kapcsolja be a kapcsolót , és használja a bumeráng , hogy elérje a gömb az ajtó mellett , hogy módosítsa álláspontját észak felé . Használja az íj a gömb és a híd jelenik meg , amely elvezet a déli része a szobából.
3

Sétáljon át a hídon , és vezet az autómentő ellenség felé, a sziklák az új terület így lehet megtörni őket . Menj fel a lépcsőn , hogy a 20. emeleten .
4

Folytassa a munkát végig a 20. emeleten a Tower of Spirits . Bomb el a sziklák , kerülje a fantomok és manipulálni a gömbök úgy, hogy pont a megfelelő irányba . A Zelda átváltozik egy autómentő , menj vissza a 19. emeleten , majd le a 18. emeleten .
5

Állítsa a kis kék blokk a szobában, hogy a csúcsra. Már Zelda tolja a nagy kék blokk nyugat felé. Kapcsolatot kell mozgatni , hogy a többi utat , amíg el nem nyugszik mindkét kapcsolót . A kis blokk megfelel a kis kapcsoló az alján a szoba . Helyezze a másik két kék blokk tetejére a másik két kapcsolót , hogy a kulcsot. Menj át a zárt ajtót, hogy a 19. emeleten .
6

munka az utat egészen a 24. emeleten . Használja Zelda tartsa kapcsolókat le , ahogy előrelépni a link . Támadás a Phantom hogy Zelda átalakulni egy, és a Link ugrás a tetején a Phantom Zelda , hogy menjen át a láva . Hit a szükséges gömbök menni egyik emeletről a másikra. Szerezd meg a nagy kulcsot a 22. emeleten , hogy a lezárt 23. emeleti ajtót. Menj fel a lépcsőn, a 23. emeleten , hogy a 24. emeleten .
7

Támadás a főnök , Byrne , a 24. emeleten . Várja meg, amíg a karja ( az egyik a kesztyűt ) , hogy elakad a földbe . Már Zelda húzza a kesztyűt, és kövesse nyomon a kard támadások link . Folytatás ütő Byrne , amikor ki van téve , hogy legyőzze őt.
8

Fej a vonat , és menj a Sand Realm keresztül Ocean Realm üldözni a főnök , hogy csak megszökött. Rajzolj egy vonalat a térképen, abba az irányba , hogy a nagy szobrok néznek . Irány a keresztező terület, ahol a négy vonal találkozik , hogy létrehozzák a szükséges számokat a Sand birodalom .
9

Adja meg a Sand Templom . Vigye link felé területet a gördülő sziklák a jobb oldalon a képernyő . Lődd le a nyíl , a szem , és megtámadják az ellenséget. Szerezd meg a kis kulcsot a mellkas és nyissa ki a zárt ajtót .
10

Menj át a következő két ajtó . Kerülje a tüskék és megtámadják az ellenséget a harmadik emeleten , hogy a homok pálcát .
11

A homokot pálcát mozoghat a többi szentély . A pálcája alatt , ahol a kapcsolat áll emelni őt . Hullám a homokot pálcát a többi ellenfelet , hogy fagyassza be a helyén . Blokk tüskék helyükön irányítható körülöttük. Visszalép , és hozzon létre egy kis homokot blokkolja az első emeleten , hogy mozog a sziklát rá a katapult . A kapcsoló törni a falat , felfedve egy sor lépcső vezet a pincébe .
12

navigálhat a pincébe , és mozgassa a kék tüskés blokk a homok pálcát . Folytatás délre , és használja a pálcát , hogy mozog a szikla tetején a katapult . Vigye a másik szikla tetején a kapcsoló . Menj lefelé és balra és manipulálni a két blokk , hogy nyissa ki a kék ajtó . Menj át rajta , legyőzni az ellenséget, és emelje fel a homokot az északi szobába , hogy megszerezzék a nagy kulcsot . Menj vissza a területet a két blokk , és mozgassa őket újra , hogy nyissa ki az ajtót, rózsaszín . A nagy kulcsot , és mentse a játékot.
13

A katapult tüzet sziklák , a csontokat , a főnök , Skeldritch . Miután két találat , használja a bumeráng , hogy aktiválja a katapult kapcsolót balra , majd az orr, hogy aktiválja az utolsó két katapult kapcsoló . Hit Skeldritch agya homokkal blokkokat , hogy legyőzze őt , és fejjel lefelé a lépcsőn , hogy megszerezzék a Bow of Light.

You must be logged in to post a comment.