A virtuális világban a Marada az online ” Mara Pets” játék, akkor elfogadják majd gondoskodni, és játszani egy vagy több háziállatok. Ahhoz, hogy egy kisállat feladatok elvégzése a helyén, mint például az álláskeresésben , akkor folyamatosan fenntartja és javítja a statisztikák, beleértve Charisma . Csak növeli a kutya képzése véletlenszerű képzése ponton generáció , ha teljesít bizonyos műveleteket az oldalon , mint a lovaglás a Murfin Madness hullámvasút , figyelembe osztályok az iskolában vagy a játék egy játék a kockázat a lefejezte Fairy a Guillotine . Utasítások
Murfin Madness
1
Kattintson az “Explore ” jel a bal oldalon a képernyő a ” Mara Pets” fiókot nyitni a Marada világtérképen.
2.
Válassza ki a ” Slater Park” a térképen a folyó mellett, a városközpont közelében jobb oldalon a képernyő , hogy menjen a Slater Park . Válassza ki a ” Murfin Madness ” hullámvasút , ha kap a park .
3.
Kattintson a ” Ride Murfin Madness ” gombra, hogy lovagolni a hullámvasút . A költség 500MP ( Marapoints ) . A képernyő frissíteni fogja megmutatni, hogy a kutya volt az út , és hogy kapott Charisma pontokat.
School
4.
kattintson a ” Explore” a fiókját, majd válassza ki a “City of Marada , ” a főváros Marada , a térképen . A városban , válassza az ” iskola ” – a piros épület közelében, a központtól a képernyőn.
5
A lap aljára görgetve , hogy vizsgálja felül az az iskola szükséges kellékek kedvence , hogy sikeresen , hogy napi osztályok egy kiváló minőségű , például a vagy a * . Ha elkészült , válassza ki az állat , a képernyő alsó részén szeretne kapni az oktatás. Tekintse át a felajánlott osztályok és a tandíj árak , válasszon ki egy osztályt , majd felül a tanszerek szükséges az osztály .
6
Vissza az Marada világtérképen. Válassza ki a ” Puchala Village” – között Baspinar vár és Slater Park . A faluban , válassza az ” iskolai kellékek ” épület – a kabin beépített ceruza .
7
Kattintson az első tanszerek elem van szüksége, és kövesse a képernyőn megjelenő utasításokat , hogy megvásárolja azt a MP . Ismételje meg ezt a folyamatot, amíg az összes kelléket .
8
Vissza az iskolába . Kattintson a “Start lecke ” gombra, majd elhagyja az iskolát , hogy tárja fel Marada . Az persze vesz 360 perc (6 óra). Ezt követően megy vissza az iskolába, hogy ellenőrizze, hogy a kutya kapott karizma pontot .
Guillotine
9
Kattintson az “Explore ” jel , és válassza ki Baspinar vár a jobb felső sarkában a térkép . Válassza ki a guillotine , hogy a bal oldalon a vár .
10
Olvassa el az utasításokat , majd válassza ki az állat szeretne kockáztatni .
11
Kattintson a “Use Guillotine ” gomb . A képernyő frissíteni fogja mondani, hogy a decapitating Fairy meghamisítja az eszköz használatának eredményeként Charisma pontot, a jutalom, vagy sem ; vagy , ha ő lefejezte az állat .