Hogyan készítsünk saját Game ROBLOX

ROBLOX egy online épület játék, amely lehetővé teszi a játékosoknak , hogy felépítse a saját szintjén , vagy “helyek ” , és hozzon létre saját egyedi játékok és szórakozóhelyek . ROBLOX használ alapvető sablonok, szkriptek és elemek , amely lehetővé teszi a játékosoknak, hogy összekapcsolják bármennyi ezeket létrehozni valami sokkal nagyobb és még programozni , hogy saját játékot . Bár ez úgy tűnik, bonyolult , hogy a saját játék ROBLOX egy egyszerű folyamat, amely lehet bontani néhány egyszerű steps.Things amire szüksége van
ROBLOX figyelembe
Gyűjtemény sablonok vagy alapvető blokkok
katalógusa elemeket szeretné használni

Show More utasítások
1

Döntsük el, milyen játékot szeretne tenni, és mi a célja az lesz. Játékok ROBLOX tartomány számos különböző témák és típusok középkori háborús játékok , az akadály játékok és természeti katasztrófa játékokat. Az első lépés , hogy egy jó játék , hogy meghatározza a témája a játék lesz, hogy , és mi az egyszerű cél lesz .
2

Határozza meg , milyen nagy szeretné, hogy a modell legyen . A modell a méret a szoba, ahol játszani fog. Meg kell tudni, hogy mennyi terem azt akarod, hogy miközben ők próbálják befejezni a játékot, és módosíthatja a modell méretét a szerkesztő , kattintson a ” Szerkesztés “, ” modell” és a változó a számokat , hogy megfeleljen a kívánt méretet.

3

Hirdetés elemek és téglák körül a modellt építeni a térképet . Kattintson tégla a menüsorban az eszköztár megnyitásához, amely bemutatja az összes elemet a saját, és mentett . Kattintson és húzza a tégla a megfelelő helyeken a térképen . Másolás és beillesztés minden ismétlődő elemek vagy halmozott elemeket , hogy ne kelljen a drag egyes tégla rá a modell .
4

Script a játékot . Kattintson a ” Model Script ” a “munkahely” listáján a jobb oldalon a képernyő . Ez zsugorodik a modell , és hogy a szövegszerkesztő egy listát az összes szkriptet . Ha bármelyik elem a modell már szkriptek kötve őket , a szkriptek is szerepel itt . Szkriptek amely két részből áll, Ok ( vagy Trigger) és a hatás . Az első rész az, amit okoz a ravaszt , hogy hatályba léphessen. Például, ha a játékosok lépés egy bizonyos téren , írjon egy bizonyos szót , neki egy bizonyos tárgy , a következő rész azt a játékot , amit szeretnénk, hogy megtörténjen .
5

Kattintson a “Fájl ” , majd a ” mentés másként”. Írja be a kívánt nevet használni, és kattintson a “Mentés “.

You must be logged in to post a comment.