Mérkőzéseken gyerekek az 1960

1960-ban , az átlagos gyermekszám családonként az Egyesült Államokban volt, 2,33 ; ma , ez 1,87 . Mivel a baby boom a második világháború után , a populáció több gyermek , mint valaha . Társasjáték az 1960-as évek összpontosított egy olyan társadalomban , amelyet a változó nézeteket elterjedt a múltban. Games szereplő gyakorlati létrehozására vagy a feladatok , a változó technológiai és társadalmi attitűdök , és a jó öreg családi szórakozás . Családi játékok

Eredetileg 1860-ban Milton Bradley , majd az úgynevezett ” a kockás Game of Life ” -ben újra megjelent 1960-ban , hogy megünnepeljék a játék 100 éves történetében. A Game of Life mutatta gyermekek oldala az élet, hogy nem mindig volt , amit elvárna tőlük . A cél , a 3 – D játék középpontjában a kapitalizmus . A játékos , aki elérte a legnagyobb sikert a játék volt a győztes. A játék az élet része az állandó gyűjtemény a National Museum of American History a Smithsonian Intézet .
New Technology

technológiai fejlődés a játékban , elektronika bővült , a társasjáték , “Operation ” jött . Eredetileg az úgynevezett ” Death Valley ” játékosok egy fém szondát , hogy keressen “víz” a sivatagban . 1965-ben , a Milton Bradley cég vásárolta meg a koncepció működése. A játék beállítás lett kórház helyett a sivatagban. Operation be egy villanykörte , és a zümmögő hang a táblán a játékosok megpróbálták eltávolítani a 12. részeket a beteg neve ” üreg Sam . ” Csipesz felváltotta a fém szondát , és a játékosok használják , hogy távolítsa el darab üreges Sam testét. Ha egy játékos megérintette az oldalán , a csengő hangja, jelezve, hogy a “műtét ” nem sikerült , és a játékos elveszti a fordulatot .

Létrehozott 1967-ben a Hasbro , Light- Brite volt egy egyszerű művészet játék, használt világító doboz , PEG- típusú fény-és egy fekete papírlapot . A játékosok dugva a csapok a világító doboz segítségével mintás képek kedvenc karakter , és a játékosok is létrehozhatják saját rajzok .
Kreatív játékok

1960-ban , Ohio Arts bemutatta Etch a Sketch , az úgynevezett ” magic Screen “, és eredetileg az úgynevezett “L’ Ecran Magique . ” Az Etch – a-Sketch felhívta a vízszintes és függőleges vonalak vezetett keresztül a játékos csavaró gombok csatolt egy stylus . Belső vonósok és csigák kifejti a ceruzát , valamint a képernyő rejtett ” alumínium porral és műanyag pellet , hogy” kaparni szemben egy vékony réteg , ha be van , ami vezetékek , más néven fém litográfia. Szerint az Ohio Arts , az Etch – a-Sketch “ihlette a gyermek rajzolni és minták , hogy a fejlett rajzolni , a vizuális mégis , ügyesség, és az egyéni expresszionizmus . ”

Spirograph volt “minta rajza forgó stencil , “szerint Tim Walsh , a szerző a Timeless Toys . Spirograph debütált a nürnbergi Toy Fair 1965-ben . Kenner , egy játék cég gyártott interaktív játékok , amely lehetővé tette a gyermekek létre , megvásárolta a Spirograph . A gyermek helyezett tollat ​​egy lyukat egy műanyag lemezen , és a lemez majd körül forog a fogaskerék , hogy egyetlen, az első műszaki gyermekjáték .
Party Games

Twister tartották egyesek szerint ellentmondásos 1966-ban. A játék tartalmazza a tárcsa és egy nagy szőnyeg különböző színű körökben. A cél a játék a játékosok helyezik el a kezek és lábak a körök által diktált szerencse a spin, amíg az egyik játékos elesett . Játékos szervei összefonódik , mint a játék előrehaladtával , kihívást nemi erkölcs a korábbi időkben . Twister összpontosított változó szexuális attitűdök Amerikában , és lehetővé tette a nyitottabb gondolkodású kilátás a fiatalok a kultúra.

You must be logged in to post a comment.