Furcsa Charades Ötletek

Charades egy olyan játék, ahol a résztvevők kell eljátszani egy szó, egy mondat , vagy a címe annak a könyv vagy film , szó nélkül , mint a többi résztvevő megpróbálja kitalálni a teljes kifejezést vagy szót. Az objektum Charades kitalálni a járt -out kifejezést a lehető leggyorsabban . No Arms

Egy érdekes megközelítése a játék Charades közé egy új szabályt , amelyben a résztvevők nem tudja használni a fegyvert , mint egy része a pantomimed tippeket . Mellett ez a szabály , hogy a játék nehezebb a résztvevők , különösen a kezdő résztvevők , mert volna , hogy kreatív segítségével a törzs , az arc és a lábak .
Bekötött szemmel

egy újabb kihívás, hogy a játék a Charades azáltal, hogy a személy jár el a nyomokat viselnek kendőt . Mint bekötött szemmel Pictionary , bekötött szemmel Charades gyakran vezet a vidámság . A bekötött szemű játékos nem fogja tudni , hogy úgy néz ki, a többi játékos arca így játszhat gátlástalanul . Ha megy, hogy egy bekötött szemű játékos , azonban ügyeljen arra, hogy mozgatni a bútorok , hogy egy elég nagy játéktér annak érdekében, hogy senki nem lesz baja .
Reverse Charades

Egy nagyon furcsa Charades játék során a nézők – nem a személy, akinek a köre van – ismerve a kifejezést vagy nyom , míg a játékos nem. A játékos azt is bekötött szemmel , mint a többi csapata mozgatja a testét, hogy játsszák el a nyom . Például , a nézők is eltorzít a játékos testét a megjelenése egy majom – teljes fej karcolás és jelölje szedés – azt eljátszani a ” majom “. A turn ér véget, amikor a bekötött szemű egyén felfedezi a kulcsot .
Relay Charades

Ha van egy nagy csoport a játékosok, akkor létrehozhat egy játék relé Charades . Osszuk a csoportot két vagy három csapat , és azokat szét . Döntse el a téma, mint a gyorsétterem és a szuperhősök . Minden csapat versenyez ellen mások megpróbálja kitalálni az összes elem a listában. Egy személy egy moderátor , aki kijelöli a nyomokat , és az egyik tagja minden csapat kerül kiválasztásra pantomim először. Miután egy csapat játékos sikeresen cselekszik egy nyom , a második játékos megközelíti a moderátor , hogy megkapja a következő nyom . Egyetlen játékos sem cselekszik nyom kétszer , ha mindenki más a csapatban volt egy kanyart. A játék arra a következtetésre jutott , amikor egy csapat befejezi a listából.

You must be logged in to post a comment.