Hogyan hozzunk létre Bind gombokkal változtassa meg a modell GMOD

” gmod , ” vagy a ” Garry a Mod ” egy sandbox stílusú számítógépes játék , hogy fut a forrás fizikai motor . Mivel a játék nem csak egy történet , a játékosok használhatják az in-game létrehozása menüben építeni bármilyen kütyü, vagy contraptions tudnak képzelni. Míg a játék , a játékos által képviselt modell . Akkor kötelező a kulcs automatikusan változtatni a karaktered modell a konzol ablakban. Ennek segítségével gyorsan változtatni modellek között , anélkül, hogy menjen be a beállítások menüben minden egyes alkalommal. Utasítások
1

Load ” gmod ” és adja meg a közönség a játék a multiplayer menüben, vagy adjon meg egy single-player játék .
2

Nyissa ki a konzolt nyomja meg a ” ~ “. Ha a konzol nem nyílik meg , kapcsolja be a konzolt aktiválja a főmenüből kattintson a ” Beállítások ” kiválasztja a billentyűzet fülre, és ellenőrzi a doboz “Enable Developer Console . ”
3

A konzol ablakban típus ” kötés ” (anélkül, idézetek ) , majd a kulcsot szeretne kötni az idézetek . Írja be a modell változó parancsot . Írja be a modell neve idézetek . Például , hogy kötődik az “y ” kulcs a modell – váltás , típus : bind “y ” ” cl_player ModelName . ”
4.

Nyomja meg az ” Enter ” és zárja be a konzolt nyomja meg a ” ~ “. Nyomja meg a bind gombot, hogy változtassa meg a modellt.
5

Ismételje meg a 3. és a 4. , egy másik kulcsfontosságú kötni tetszőleges számú modellt szeretne használni .

You must be logged in to post a comment.