A célja Katonai Háborús játékok

háborús játék a szimuláció a konfliktus vagy vészhelyzetben amely játszott ki , a valódi katonák, számítástechnika vagy virtuális szimulátorok , hogy újra ezt a helyzetet a reális módon lehetséges . A katonai háborús játék által használt katonai szerte a világon , eltér a polgári játék , hogy nem a nyilvánosság tagjai vesznek részt , minden résztvevő egy részét a katonai és a játék szimulálja a taktika , csaták és más helyzetekben előforduló modern hadviselés . Taktika és előkészítése : Matton

katonai erők részt háborús játékok képesek felkészülni a valós hadviselés és vizsgálati taktika , amely egy nap használható a csatatéren . Általában , egy háborús játék két ellentétes erő , amely egymás ellen úgy, hogy megkísérli befejezni katonai célok ; Természetesen , ezek az erők a valóságban része a katonai azonos . Az ötlet az, hogy mindkét fél reagál a másik , résztvevők felkészítésében hasonló helyzetek a csatatéren , és lehetővé teszi mindkét fél gyakorolni taktika .
Tanul Options

Katonai háborús játékok gyakran kialakítására kell összpontosítania, a szimuláció egy adott helyzet , és majd játszani ki a forgatókönyv bizonyítása érdekében a rendelkezésre álló lehetőségeket . Például , egy valós helyzet már a helyén , így a parancsnokok részt egy ilyen művelet hozna létre a valósághű szimuláció , amely forgatókönyv baráti területen , hogy melyik katonai opciókat is megvalósítható , és melyeket nem. Mivel a háború játék bontakozik ki , azok a parancs láthatja, hogy a forgatókönyv bontakozik kell bizonyos döntéseket vagy opciókat kell hozni. A háború után a játék , a kontroll megvitassák tanultak és figyelték a játék során.
Experience of Command : Matton

Nem minden katonai személyzet megfelelő vezetői pozíciók , így figyelembe parancs a csapat egy nem fenyegető , de reális forgatókönyv az út a hadsereg tesztel egy katona alkalmasságát parancsoló szerepet. Parancsnokok is részt vesznek katonai háborús játékok , hogy felkészítse őket az új vagy változó szerepek .
Meghatározása gyenge pontokat : Matton

A katonai háborús játék lehet végezni egy kísérletet, hogy felfedi a gyenge pontok a katonai stratégia , vagy kész foglalkozni különleges körülmények közötti . Az egyik ilyen hadgyakorlat , az úgynevezett ” jogosult elkapó 97 ” tartottak az Egyesült Államokban 1997-ben , mint a katonai szimulált elektronikus támadás katonai számítógépek, megállapította, hogy az Egyesült Államok nagyon sebezhető egy ilyen igazi támadás abban az időben.

üzenet küldésével : Matton

Mivel a katonai háborús játékokat is gyakran alacsony kulcs, a katonai , amely úgy dönt, hogy nyilvánosságra , hogy azt folytat háborús játékok küld egy üzenetet , hogy a szomszédos országok és a riválisok . Egy ilyen üzenet lehetne egy figyelmeztetés , hogy más országokban a következményeit katonai akció ellenük , vagy a jele, hogy a kormány van beállítva, hogy megpróbálja a katonai akció , mint például egy invázió , a közeljövőben .

You must be logged in to post a comment.