Super Nintendo specifikáció

augusztusában indított 1991-ben közvetlenül versenyeznek a Sega Genesis konzol , az első 16 bites játékkonzol a piacon , a Super Nintendo Entertainment System , vagy SNES , ezután lesz a legtöbbet eladott 16 bites rendszer az Egyesült számára. Eltörpül a jelenlegi konzolok és számítógépek, ez az ikon a korai játék használt új eszközöket tördelve minden csepp teljesítményt ki az alkatrészeket. CPU

egyedi központi feldolgozó egység ismert 5A22 által termelt Ricoh Nintendo , kezeli az összes főbb számítástechnika a Super Nintendo . Alapján 65C816 16 bites mag által gyártott nyugati Design Center , ez a chip használ változó busz aránya 3,58 MHz , 2,68 MHz és 1,79 MHz függően memória igényeit minden ciklusban , hogy a chip kap . A 5A22 funkciók közvetlen memória-hozzáférés , nyolc független csatorna adatátviteli sebessége akár 2,68 megabájt másodpercenként . I /O áramkör is megtalálható a chip , valamint egy 16 bites szorzás és osztás egység .
Memória

Mint sok más modern számítógép-alkatrészek , az audio és videó feldolgozó egységek a Super Nintendo saját odaadó RAM . De a rendszer is foglalkoztat 128 KB dinamikus véletlen hozzáférésű memória ( DRAM) .
Grafika

A 64 KB odaadó video véletlen hozzáférésű memória , a Super Nintendo kép feldolgozó egység működik azonos órajelen , mint a CPU , áramfejlesztő akár 32.768 szín – 256 , amely lehet a képernyőn egy időben . Videó kimenet vagy fokozatosan vagy átlapolt alapján a kívánt felbontás, akár 512 478 pixel. Sprite , mozgatható blokkok képpontok által létrehozott PPU között kell 8- 8 és 64 64 pixel méretben , maximum 128 sprite egy képernyőt, és 32 sprite soronként . Video kimenet a Super Nintendo a ” Multi -out ” port és külön a zöld, kék , piros és kompozit analóg kimenettel .
Audió

közepén a Super Nintendo audio egység egy 8 -bites Sony SPC700 processzorral működő 1,024 MHz-es és a 64 kilobájt statikus véletlen hozzáférésű memória . Ez az egység kommunikál a CPU a négy port és gyárt nyolc csatornás audio . A hangot átvezetni ugyanazt a ” Multi -out ” port , oszlik jobb és bal ” audio out ” csapokat .
Input

A mellékelt vezérlők , sok beviteli eszközök működnek a Super Nintendo , köztük joypads , egerek és gunlike vezérlők, és használja ugyanazt a hét port bemeneti konfigurációt.
Játék patronok

használata komplex regionális lockout rendszer , Nintendo gondoskodott róla, hogy a játék patronok megjelent az Egyesült Államokban maradt, az Egyesült Államokban , és fordítva . Amellett, hogy a különböző formák , játék megjelent az Egyesült Államokban és külföldön egyaránt ellenőrzik belső régiózárral chipet , amely megakadályozza a módosított patronok működését tengerentúlon .
Verziók

Lényegében ugyanazt a belső , mint a Super Nintendo , a japán játékosok megkapta Nintendo első 16 – bites rendszer előtt az amerikai játékosok a november 1990 kiadás a Super Famicon . Európa nem kap egy kis ízelítőt a 16 bites játék , amíg megkapta az áttervezett Super Nintendo 1992 júniusában . Második változata a SNES , az SNS -101 vagy SNES 2 , ami egy kisebb változata a rendszer , adták, hogy az amerikai és a japán játékosok 1997-ben.
Fizikai jellemzők

a megközelítőleg 9,5 hüvelyk 8 hüvelyk 3 cm magas , a kocka lila és szürke Super Nintendo ül négy gumírozott láb. Két csúszó kapcsolók jelölt ” Power” és a ” Reset” szerelt tetején a készüléket , előre a játék patron port . A hátoldalon a készülék a “Power “, ” RF csatlakozó” és a “Multi -out ” portok .

You must be logged in to post a comment.