Hogyan kell játszani a japán Társasjáték Igo vagy Go

Sok , mint a sakk , Go stratégiai társasjáték, amely magában foglalja a sok tudás , látás , és az intuíció . Go játszott négyzet tábla, amely jelzi a 19- 19 rács vonalak , ahol a játékosok helyezik el a darabokat a kereszteződéseket. Ez egy játék, megszerzése és fenntartása területén a táblán , vagy készítse el az ellenfél darab, vagy a környező nyitott részein helyet. Kínából származó több mint 2500 évvel ezelőtt, a játék egyik egyszerű szabályok továbbra is kihívást jelent a kortárs játékosok. Utasítások
1

választása oldalon. Egy játékos fog játszani a fekete darabot , míg az ellenfél játszik a fehér darab. A fekete oldala mindig kezdi a játékot azáltal, egyik darab a két egyenes metszéspontját a táblán. Minden fórumon csomópontok érvényesek pontokat kell elhelyezni a darabot , köztük pontokat végig, és élek és a sarkok . A játékosok ezután felváltva forgalomba hozzák darab a fórumon .
2

Capture ellenfele kő körüli egy darab minden derékszögű szomszédos pontjai a darab ( átlós mutat egy darab nem tekinthető mellett ) . A nyitott szomszédos pontok a fedélzeten minden egyes darab nevezik a ” szabadságjogok ” . Ha minden a szabadságjogok egy darab is elfoglalták az ellenfél darab, a darab elfogták , és felvinni az ellenfél végeredmény . Amikor egy játékos egy darab szomszédos saját , a darabok hivatkozunk , mint egy ” egység” . Egységek egyesítik a szabadságjogok minden egyes darab . Ezért, ha az egyik az volt, hogy rögzítse egy kétrészes egység , azt lehetett volna körül a készüléket a kombinált hat szabadságjogokat , és nem a szokásos négy szabadságjogok , hogy egy darab teremt .
3

Capture területén a fedélzeten körülvevő nyitott tér szomszédos darab ( egység) . A hely a fórumon lehet leírni a környező már teljes egészében , vagy használja a szélén elhelyezni darab egy egység, amely részben le egy darabot a fórumon.
4

a darabot rá a fórumon , váltakozó fordul , amíg egy játékos úgy dönt, hogy ő nem tud szerezni további terület vagy elfog több darabot az ellenfél , és átadja . Ha mindkét játékos passzolt , a végső pontszám összeszámlálása . Add fel a végeredmény számolva az összeg terek ( kereszteződések ) , amit szekcionált le , mint a területen. Ez magában foglalja a helyet, amely között van az egységek , és a széleit a fórumon . Ezután adjuk hozzá a darab már elfoglalták , hogy az összeget a terület , amit nyert , hogy kiszámolja a végső pontszámot . A játékos a magasabb végeredmény a győztes a mérkőzés.

You must be logged in to post a comment.