Hogyan kell játszani egy erős nyitás sakk játék

sakk egy játék által élvezett emberek milliói a világ minden tájáról , és az új játékosok a tanulás a játék szabályait minden nap. Bár a szabályok viszonylag könnyű megtanulni , és szükséges ez a bemutató , mastering a stratégiákat és taktikákat kell nyerni egy sakkjátszma egy másik kérdés. A legegyszerűbb módja, hogy javítsa az, hogy indítsa el a játékot helyesen . Az elején egy sakkjátszma nevezik a nyitó játékot. Használja a következő nyitó elveket szert stratégiai erőd a testület központja , ami vezet a győztes game.Things amire szüksége van
sakktábla alfanumerikus fogalmával szimbólumot

Show More utasítások

1

Helyezze a sakktábla így van egy világos színű négyzet a jobb alsó sarokban. Ha a testület alfanumerikus szimbólumok , akkor a jobb alsó sarokban lesz egy “H” és “1” alatt, és jobbra a tér . Alfanumerikus szimbólumok rövidítés pozíciók egy sakktábla . A négyzetek távon vízszintesen a fórumon az úgynevezett “helyet “, és vannak számozva 1- től 8-ig . Négyzetek futnak függőlegesen az úgynevezett ” files” , és vannak számozva a-h . White teszi meg az első lépést.
2. A gyalog előtt a király is, hogy a legerősebb első lépést .

Fejleszteni kell a központi gyalogot. Nyolc gyalog minden játékos . Az akció során egy sakkjátszma zajlik a testület központja . A központ áll a d4 , d5 , e4 és e5 négyzetek. Ez csökkenti a lehetséges gyalogot költözik két , ​​a D és E gyalog. A legerősebb bábut mozgatni az e gyalogot ( előtte a király) . Vigye a gyalogot az e4 . Ez megtámadja a D5 téren , és lehetővé teszi a könnyű kockás püspök és a királynő szabad hozzáférést , valamint az átlók futó f1 A6 és D1 H5 .
3

Vigye a kisebb darabokat közepe felé gyorsan . A kisebb darabok állnak a lovagok és püspökök . Egy kiváló második lépés az lenne, hogy mozog az egyik lovag ki vagy C3 vagy f3 . Mozgó a lovag f3 támadások a d4 és e5 négyzetek. Ez azt jelenti, hogy egy darab az ellenfél mozog ezeknek négyzetek feltétele , hogy rögzítse a lovag . A fény tér püspök lehet mozgatni a következő körben végig a f1 -A6 átló , amely hozzájárul a Negyedik lépés , mozog a király biztonságát.
4. A lovag és a püspök meg kell mozgatni annak érdekében, hogy vár a király .

Vigye a király , hogy egy biztonságos helyre . A sakk, ez az úgynevezett ” sáncolás . ” Lásd a sakk szabálykönyv az adott módot, ahogyan ez a lépés kerül végrehajtásra . Ennek oka a kisebb darabok gyorsan fejlődött a nyitó a játék , mert a kisebb darabok is ellenőrzik a központ távolról , és álljon a király és a bástya . A király nem vár , ha ezek a kisebb darabok az útból . A törvény a sáncolás helyezi a király mögött a fal három gyalogok és a bástya. A király, élj biztonságos , nincs esély a hirtelen támadás játék legértékesebb darabja .
5

Fejleszteni kell a megmaradt kisebb darabokat négyzetek vagy támadás vagy ellenőrizni a közepén a fórumon. Mozgatása után ezek a darabok a játék készen áll , hogy írja be a következő fázis , a középső játék .

You must be logged in to post a comment.