Mit a sakkfigurák Do?

Chess lehet a legrégebbi fennmaradt játék, a háború és a stratégia . Minden játékos van ellátva 16 db , ebből nyolc a ” gyalog “, ami a mozgásukban korlátozott és a hatalom. A fennmaradó követik tervek alakult ki Európában , miután a keresztes háborúk : Két kastély torony , két lovag lóháton , és két püspök mellett a király és a királyné . A mozgások kíváncsiak, és befolyásolják a játékot játszani jelentősen. A sakktábla

Sakk és Dáma ugyanazt a játéktábla nyolc terek széles és nyolc terek mély , váltakozó színben. A darabok létre ellentétes oldalán a hajó , a két sorban négyzetek legközelebb a fórum élek. A váltakozó színek a négyzetek kevés befolyása van az egyes darabokat .
Gyalogok

sakk, a darabokat csak ” ágyú takarmány , ” brute munka, a közös katona megvédeni a várat , a dzsentri , a papság és a sakktábla a royalty , a király és királyné . A közös katona csak akkor megengedett, hogy mozog egyenesen, egy négyzet egy időben , bizonyos kivételekkel .

A nyitó lépés minden oldalról , minden felszólaló elmozdulhat egy gyalogot két négyzet egyenesen. Ez a gyalogot legnagyobb ugrás , rendszerint , hogy biztosítsa a négy négyzet közepén a fórumon.

Sakk egy háborús játék , azzal a céllal, hogy készítse el a darab az ellenfél oldalán . A gyalog két konkrét lépések , amelyekkel megszünteti az ellenfél darab : egy lépés, egy négyzet előre , és egy négyzet az oldalon, hogy a tér által elfoglalt az ellenfél , kiszorítja az ellenfél a gyalogot mostanában szembe átlósan , a sarkait saját terek megható .

a másik lépés , hogy megszüntesse az ellenfél gyalogot az, hogy a negyedik rangsorban a fórumon, amikor egy átlósan ellentétes gyalogot elutasítja , hogy rögzítse a gyalogot a negyedik rangsorban. Abban az időben , a gyalogot a negyedik rangot halad előre egy helyet , és az oldalon az egyik hely , közvetlenül mögötte az ellenséges gyalogot , és megszünteti azt.
Knights és a Varjak

a lovagok kezdődik az utazás az egész sakktábla a második tér a szélén a tábla , közvetlenül mögötte a gyalogok . A lovagok mozgatni a két négyzet előre, és az egyik oldalra , vagy egy négyzet előre, két oldalra.

A sarkokban a táblák, a varjak , vagy a várak, őrt . Varjak léphet tetszőleges számú négyzetek előre, hátra vagy mindkét oldalon , de lehet, hogy soha nem átlósan .
Püspökök

Mivel a színek a fórumon kezdődik a világos színű négyzet a bal sarokban , az első helyezés a fórumon, a püspökök , a harmadik négyzet minden sarkából , vannak ellentétes színű négyzetek , így a játékos egy fehér püspök és egy fekete püspök , utazás csak diagonális vonalak és csak a szín , amelyre azokat eredetileg állomásozott .
király és királyné

Amikor a király esik , a játéknak vége . Meg lehet mozgatni minden irányba , de csak egy helyet egy időben a legtöbb esetben . Ott van a lépés az úgynevezett sáncolás , amely megköveteli, hogy sem a király, sem a bástya költözött korábban . A király mozog két szünetet a jobbján vagy három szünetet a bal mellé a bástya. A bástya akkor söpri körül a királyt, hogy álljon a másik oldalon.

Királynő léphet tetszőleges számú terek, bármely irányba. Ez teszi őt a leghatalmasabb erő a táblán , esetleg .

You must be logged in to post a comment.