Hogyan készítsünk saját szintjén Forgatás and Roll

Hooda Matematikai Forgatás & Roll egy Flash -alapú böngészős játék . A felhasználók vezérelhetik a forgatás a játék platform, abban a reményben , hogy egy vagy több baráti labdákat a “finish ” gömböt . Enemy labdákat, és a lehetőség, hogy kívül esik a játék határait mind bonyolítja a játékot. És ha nem érzi, hogy Forgatás & Roll is épp elég nehéz , akkor a játék Level Editor , hogy saját szakaszában. Utasítások
1

Navigáljon a böngészőjében , hogy Hooda Matematikai Forgatás & Roll játék ( lásd a forrásokat) . Kattintson a játék “Level Editor” opciót .
2

Add platformok a szintet. Kattintson a ” Rectangle ” , vagy “Kör ” opciót válassza ki a platform éles . Hogy felhívja a kiválasztott alakzat , tartsa lenyomva az egér bal gombját , és húzza a kurzort az egész Level szerkesztő rács. Adjunk hozzá annyi platformon a szintre , ahogy tetszik .
3.

Kattintson a Level Editor a ” Finish ” buborék , majd kattintson a területen a szint, ahol szeretne elhelyezni a cél Orb – az összes baráti golyókat kell tenni , hogy a célba gömböt , hogy teljes szintet .
4.

Kattintson a “Star ” opciót , hogy a szinten nehezebb. A játékosok van szükség , hogy elérje a csillag befejezése előtt a szinten. Kattintson a területén a szint , ahol szeretné hozzáadni a csillag .
5

Kattintson az ” Evil Ball” lehetőséget, hogy hozzá álló ellenséget, hogy a szint – kattintson a szintet rács hozzá gonoszt labdákat . Kattintson a ” Ghost Ball” lehetőséget, hogy hozzá szakaszos fenyegetések a szintet. Ghost golyó eltűnik, és újra a beállított időközönként. Kattintson a ” + ” és ” – ” jelek a ” GBall Interval ” mezőt , hogy növelje vagy csökkentse a sebességet, amellyel a szellem golyók villog .
6.

Kattintson a ” Ball ” rovat felvenni barát labdák a szintet, majd kattintson a helyét a szint, ahol szeretne minden labdát kezdeni . Felveheti legfeljebb öt barátságos .
7

Adja meg a szint a határidő a ” Time” mezőben. A játékos pontszáma csökkenni fog minden második , hogy ketyeg le az idő , de a játék továbbra is a meccs után óra lejárt .
8

Kattintson a ” Test ” gombra, hogy próbálja ki a szintet. Kattintson a kalapácsos ikonra , ha készen áll , hogy visszatérjen a Level Editor .
9.

Kattintson a ” Generate ” gombra , hogy mentse a szintet. Kattintson a ” Másolás vágólapra ” gombot, amikor a létrehozása Level Code menü.
10

Kattintson a “Start ” gombra a tálcán . Írja be ” jegyzettömb ” a Start menü keresőjébe. Kattintson a “Notepad ” shortcut , amikor megjelenik a Start menüben . Kattintson a jobb gombbal a Jegyzettömb , és válassza ki a “Beillesztés ” opciót a helyi menü jelenik meg.
11

Kattintson a Jegyzettömb a ” Mentés” gombra , hogy mentse a szintre , hogy a számítógéphez . < Br >

You must be logged in to post a comment.