Hogyan tervezzünk egy ország a Dungeons and Dragons

A börtön parancsnoka a Dungeons and Dragons kampányt kell létrehozni egy történet , ami részt a játékosok egy szórakoztató és kihívásokkal teli módon. Létrehozása szabott ország , hogy a játék egyedülálló a DM a képzelet és a víziója , hogy a kampány haladást . Bár Wizards of the Coast teremtett térképek játékosok használni , hogy a saját országában a mitológia az RPG , amely egy új dimenziót , különösen azok számára, akik játszottak a D & D sok years.Things amire szüksége van
poliéder kocka
Dungeons and Dragons Core szabálykönyv
Dungeons and Dragons Players Handbook
Dungeons and Dragons Dungeon Master Guide
Toll és papír

Show More utasítások
1

Rajzolj egy térképet az ország . Döntse el, ha azt akarjuk, hogy egy sziget állam, vagy ha azt szeretné , hogy a határ mentén a már meglévő terület a D & D univerzumban. Kezdje egy alapelemeit , és adjunk hozzá városok, települések , előőrs , folyók, tavak és hegyek . Tartsa meg ezeket az alapvető , így a térkép nem zsúfolt , de még mindig van információ minden egyes helyen, viszont , ha a játékosok szeretnék tudni . Ehhez egy külön térképet csak hogy lásd . Mark a rejtett kincsek , fegyverek , varázslatok és NPC-k , hogy a játékosok találkozhatnak az egész játék.
2

Adjon grafika , ami megfelel a látást az Ön országában. Ez segít a játékosoknak láthatóvá minden helyen ugyanúgy van , amely lehetővé teszi a szabadon folyó játék. Kommunikáció a D & D kampány elengedhetetlen ; A DM meg kell őriznie egy szórakoztató játék, anélkül, hogy felborulna a játékosok miatt egy egyszerű félreértés ( lásd ref . 1).
3

Hozzon létre egy részletes ország, amely nem elsöprő , vagy felesleges. Ahogy a DM , meg kell , hogy szórakoztassák a játékosok, nem viselte őket 20 perc alatt a történelem előadások . A részletek fontosak , hogy a hangulat , de ha használja őket túl gyakran , a játékosok elveszítik az érdeklődésüket ( lásd ref . 2).
4

Határozza meg, milyen a játékos szeretné a kampány . Ha akarnak összpontosítani városi központok , meg kell majd létrehozni extra térképeket minden egyes város vagy település . Töltse ki a városok vonzó NPC ( Non -Playing karakter) és a potenciális mellékhatások küldetések . Ahogy DM , akkor irányítja a játékosok, nem kontrolling őket ; nekik a választás szabadságát a világnak , hogy elfoglalja ( lásd ref . 2).
5

elemeket más országokból a világ a fantázia , akár a könyvek vagy a korábbi D & D könyveket. Ha azt akarom, hogy egy sivatagi országban , a sötét nap beállítás némi inspirációt . Egy hagyományos, Kard és boszorkányság kampány a Dragonlance sorozat könyvet a mércét . D & D is a klasszikus horror beállításokat a Ravenloft kampányok , ha a játékosok szeretnék harcolni vámpírok, vérfarkasok , vagy akár Frankenstein ( lásd ref . 3) .

You must be logged in to post a comment.