Kockázati Game tippek

” kockázat” találta a francia filmrendező Albert Lamorisse az 1950-es években . Ő eredetileg címe , hogy ” Conquest of the World “, de ez lett ” kockázat” , ha Parker Brothers vásárolta. Az azóta vágott asztali társasjátékok , számos variációk és a rajongói bázis, amely szereti az elegáns használata alapvető taktika és stratégia. Mint minden nagy játék , “kockázat” könnyű megtanulni , de rendelkezik a nagy mélység . Hatalmi bázisukat

Egy kis , kompakt hálózati bázis könnyebben védte , és teszi a jobb marshaling talajt a támadás, mint egy számos sebezhetőséget. A ” kockázat” board számos ” fojtó pontok” , amelyek ideális helyszín a központosító hatalom. Ausztráliában egy jó hely ez , mert csak az egyik pontot a támadás, míg Dél-Amerikában csak kettő. Plusz, kezében egy kontinens ad Önnek további seregek minden alkalommal. Ha nem a luxust, hogy megragadta az ilyen helyeken , tervezze meg erődítmények körül hasonló foltok , gondosan kiválasztott védekező helyeken , amelyek korlátozzák az ellenfél lehetőségeket, amikor támadják.
Támadás

Defense fenntartásának kulcsa a hatalmi bázisát , de nem fogja megnyerni a játékot anélkül, hogy a kezdeményezést. Amikor a támadó , nézd meg a nagyobb képet . Fontolja meg , hogy mennyi területen lehet konszolidálni , ha már lefoglalt , és hogy tud-e tartani ellen kontrát . Gondoljon bele, mi az új területen nyer meg , vagy hogyan fáj az ellenfelek. Klasszikus katonai stratégia kimondja, hogy meg kell, háromszor annyi, mint a támadó védők , ha indít egy támadó, amely arra szolgál , mint egy jó ökölszabály a játékban. Is, úgy a biztonsági rés a hatalmi bázisát , ha támadnak , és hogy elmész magad nyitva szeretne terjeszkedni . Hagyja elég hadsereg mögött , hogy megakadályozzák a potenciális támadók .
Alliances

diplomáciai szövetségek ideiglenes dolgok a legjobb a ” Risk “. A végén , nem lehet csak egy győztes. Azonban a játék, ahol egy játékos halad gyorsan , ez illik a többieket, hogy összefognak, és megállítani. Két játékos támadó azonos ellenség különböző frontokon kényszeríteni őt, hogy ossza seregeit , és olyan esetekben, ahol a játékos irányít egy jelentős része a tábla (például Észak-és Dél -Amerika) , a többi játékost kell megállítani őt azonnal, vagy ő fog nyomják el a sok közülük. Szövetségek tolódik , mint a játék hálózati dinamika változás , és nincsenek szabályok magatartás között, a többi játékos . Ahogy az életben , meg kell nézni a hátát , és tudja, ha egy egykori szövetségese túlélte hasznosságát .

You must be logged in to post a comment.