Hogyan készítsünk egy igazgatósági játék a Bolygók

Társasjátékok használható szórakoztató és oktatási célokra , hogy segítse a gyermekek , elmélyült a tanulási folyamat . Készítse el saját társasjáték tanítani a gyermekeket a bolygók. Használja tényeket a Naprendszer és a fantáziád, hogy hozzon létre egy szórakoztató és magával ragadó játék lesz a gyerekek izgatott feltárása a universe.Things amire szüksége van
Papír
Kártya
Poster Board

Show More utasítások
1

Brainstorm listáját az ötletek és a kapcsolódó szó a bolygók és a mi Naprendszerünk , és írd le őket egy darab papírra . Amíg brainstorming , dolgozzon ki ötleteket, hogy hogyan játékos nyeri meg a játékot , mint például ellátogat az egyes bolygók a Naprendszer szerezni a tudományos adatokat , mielőtt visszatért a Földre .
2

Make a chart egy új darab papírra, hogy nyolc oszlop . Jelöld be az oszlopok ” játék darabjai , ” ” döntések ” ” kockázat” “feltételes szabály változások , ” ” véletlenszerű események , ” ” célokat ” ” hivatkozások és kudarcok ” és az ” akadályokat “. Játék darabok a markerek , amelyek át a táblán. A döntések a választások , hogy a játékosok kénytelenek , hogy a játék során , mint például melyik utat választod . A kockázat az , amit rossz események léphetnek fel a választott játék . Feltételes szabály változtatások olyan feltételek és szabályok , amelyek megváltoztatták volna a játék során , mint például a rajz egy kártyát. Véletlen események kihívás, hogy jöjjön fel a játék során. Célok magában elérve egy bizonyos bolygó, vagy utazik az összes bolygó , és visszatér a Földre . Parancsikonok gyorsabb út a cél, hogy lehet, veszélyes, de hogy a játékos egy jutalom , ha sikeres. Kudarcok arra kényszerülnek, hogy menjen vissza egy pár terek a táblán , vagy nem tudja , hogy közben mozog a következő fordulóban a játék. Akadályok az események vagy tárgyak a táblán , hogy a játékosok kell leküzdeni ahhoz , hogy elérjék a célt, és megnyeri a játékot .
3

Vegye ki a szavakat a brainstorming , és írd le az oszlopok, ahol úgy gondolja, hogy ők a legjobban illeszkedik . Például , ha azt írta le ” űrhajó , ez lehet hozni a” játék darabjai ” oszlop ; ” üstökös ” Lehet, hogy szerepel az ” akadályokat ” oszlop . Tanulmányozza a listákat a szavak és a mérkőzés őket azokkal a módszerekkel, úgy kell őket használni , mint te építeni a társasjáték .
4

Rajzolj egy durva vázlatot egy tábla , amely az utat a négyzet vagy kör , hogy megy körül minden bolygó a Naprendszerben . Írja meg a “Start” elején az ösvény és a ” finish” a végén. Rajzolj egy parancsikont az egyes bolygók , amelyek távolabb a Földtől , mint az Uránusz , és írja le az akadályokat és kockázatok , hogy fordulhat elő, ha egy játékos úgy dönt, hogy az ezen az úton a közelébe hivatkozás.
5

Írja be az akadályokat az útra , ahol úgy gondolja , hogy illik , mint például aszteroida mezők és a Szaturnusz gyűrűi. Írjon kudarcok egyes terek az út ; biztos, hogy helyet őket egyenletesen a fórumon , hogy a játék tisztességes játék.
6

Fogd a diagram egy listát a véletlenszerű események , kudarcok , akadályok és feltételes szabály változtatásokat és eldönti, hogy milyen hogy azok a kártyák. Miután megállapították , hogy bizonyos események fogja változtatni a játékszabályokat , jegyezze fel a kartonra . A fórumon, írja le : ” húz egy lapot ” az egyes terek az út .
7

Írja le a szabályokat játék , mint például gyűjtése tudományos adatokat a bolygók Scan kártya, amely felvette csak akkor, ha földet a bolygón a táblán. Minden vizsgálati névjegykártya volna a különböző tudományos tény a bolygón. Néhány játék események, mint például a napkitörés vihar vagy a motor baj , okozhatja gördülő egy adott számot egy pár kocka , mint a hat- kettő is. Amikor a kocka hengerelt , és a szám jön ki , a játékos kell , hogy visszatérjen a legközelebbi bolygó a táblán , vagy továbbra is a téren vannak a két fordulatot , amikor a hajó legénysége javítja a motor.
8.

Döntetlen a játék darab tervek alapján a végső döntést a játékot darab . Ha megtalálta a design tetszik , rajzolni egy darab kartonra . Hajtsa be a kartonra úgy, hogy álljon fel a végén.
9

Döntetlen az utolsó tábla a poszter tábla ceruzával , majd menj át a ceruzát állandó marker . Legyen másolatot a játék darabokat, hogy négy vagy több ember tudja a játékot . Legyen végső másolatot a játék kártyák és az esemény -kártyák .

You must be logged in to post a comment.