Különbségek Mega Man ​​Legends & Mega Man ​​64

“Mega Man ​​Legends ” címmel 1998-ban PlayStation konzolokon. “Legends ” volt az első teljesen 3D-s címet a franchise és hasznosítani a PlayStation képes felhívni sokszög. Ez jól fogadták, és gyűjtött pozitív értékelés a játékot a kritikusok . 2001- ben átírták a Nintendo 64 konzol és új nevet kapott : ” Mega Man ​​64 “. Miatt a különböző technológiák a konzolok , a játék kellett műszaki és esztétikai különbségeket. Audió különbségek

PlayStation használt kompakt lemezek mintegy 700 MB memóriával . A Nintendo 64 használt kazetta – alapú játék tároló , és a legnagyobb kazetta még csak 64 MB szabad hely . A hang hatású a PlayStation változatot kellett rendkívül tömörített játszani a Nintendo 64, így a hang minősége vett egy nagy merülés ” Mega Man ​​64 “. Az eredeti játék is volt, sokkal több zenét , mert sok klipek kellett vágni az átalakítási folyamat során .
Grafikus különbségek

A legjelentősebb különbség a sorsolás távolság sokszög . A PlayStation változat, akkor láthatjuk, távolabb néhány helyen , mint te is a Nintendo 64 verziót . 64 grafikus – rajz képességek sokkal gyorsabb, mint a PlayStation , és használják az anti- aliasing . Anti- aliasing lehetővé tette, hogy sima sok az éles élek poligonok , hogy megjelent a PlayStation változatban .
Vezérlés különbségek

“Mega Man ​​64″ játékosok vezérelt karakterek az irányított pad és analóg botkormányt . A PlayStation változatot használta irányított pad egyedül. Nem használja a DualShock kontroller, ami szerepelt a két analóg botkormány , annak ellenére, hogy a szabályozó megjelent röviddel azelőtt, hogy ” Mega Man ​​Legends “. Nintendo 64 felhasználó is használhatja a RumblePak vezérlő periféria a ” Mega Man ​​64 “. A dübörgés hatás egyetlen figyelemre méltó , ha Mega Man ​​volt sérülés .
Technikai különbségek

volt beépített mentési funkció a “Mega Man ​​64” kazettát. A PlayStation szükséges egy memóriakártyát támogató játék ment .

You must be logged in to post a comment.