Hogyan készítsünk Stardoll megjelölése nélkül a tábla

” Stardoll ” egy online játék , amely magában foglalja öltözködés digitális papír babák a különböző egységeket . Miközben a helyszínen kínál sokféle ruhát , amelyben a ruha babák , valamint számos különböző babák , néhány felhasználó élvezi , hogy saját egyedi ruhák és babák a ” Stardoll ” sablonokat. A tabletta , amely lehetővé teszi a személy számára, hogy a nyomásérzékeny toll , mint egy egér , a szabvány a legtöbb ember számára , akik érdeklődnek a digitális művészet , de ez költséges lehet vásárolni. Azonban nincs ok, hogy miért nem tud ” Stardoll ” grafika egérrel instead.Things amire szüksége van
digitális festészeti program

Show More utasítások
1

Telepítse a digitális festmény programot a számítógépen . Programok , mint a Photoshop , Corel , vagy Easy Paint eszköz SAI alkalmasak . GIMP , ami ingyenes , az is vonzó alternatívát . Festék , amely fel van szerelve sok számítógép , fel lehet használni, hogy a ” a Stardoll ” grafika, de ez nem a legjobb megoldás hiánya miatt bizonyos , hasznos eszköz áll rendelkezésre, a többi program .
2

Végy egy screenshot a baba meg akar változtatni . Ha szeretne festeni ruhát , egy egyszerű baba csak fehérneműt . Mentse el a képet, és nyissa meg a festés programban .
3

törlése a háttértől a képet a radír eszközzel.
4

Hozzon létre egy új réteg fölött a képet a baba. Egy vékony ecsettel , és egy sötét színű , és felvázolni a változásokat , hogy azt szeretnénk, hogy , mint a különböző haj , ruha és kiegészítők.
5

Válaszd ki a színek és festeni egy kis folt az egyes színek rá a vázlat réteg . Kattintson a Pipetta eszközt a következő színes foltok használni őket később ; a Pipetta eszközt mintákat pixel , és megváltoztatja az ecset színe a színe a mintában pixel . Az egér a számítógép , nem nyomás érzékeny , ezért nagyon fontos, hogy válassza ki a pontos árnyalatok , hogy szeretné a színeket. Nyomás érzékenység megkönnyíti , hogy ellenőrizzék a szín és árnyalatokkal . Akkor érdemes legalább három árnyalatú minden tárgy : könnyű, közepes és sötét . Több árnyalatú szín lehetővé teszi, hogy reálisabb ruhát .
6

Hozzon létre egy új réteget, a tetején a baba réteg és az alatta a vázlat réteg . Egy kemény kefével és közepes árnyalatú , dolgozzon, és töltse ki a kívánt objektumot egy egyszínű részletre vagy árnyékolás .
7

Shade az objektumot a sötét színek hozzáadásával őket területekre lenne a sötét . Például, ha te festmény egy szoknya , egy kemény szélű ecsetet felhívni vékony háromszögeket a deréktól a szegély , ami arra utal, ráncok . Ön is használja a lasszó eszközt, hogy a forma, akkor töltse be egy vödör eszköz. Egy egér, csak a festés a kemény szélű ecsetet könnyebb lehet az Ön számára, akkor menj át a sorokat amíg meg nem alkotják a forma, amit akar. Egy kis nehézséget az egér vezérlésére nem gátolja ezt a megközelítést .
8

Hozzáadás kiemeli, hogy az objektumot ugyanazt a megközelítést , mint az árnyékolás, de hozzá a világos színek a területeket , amelyek erősen világít .

9

Blend a színek segítségével a keverési eszközzel , és adjunk hozzá részleteket , mint például a varrások és gombok .
10

Folytatás hozzá több objektumot , amíg a baba teljesen testreszabható az Ön megelégedésére . Használjon egy új réteget minden új objektum . Törölje a vázlat réteg , ha már kész, és egy új kép vagy festeni egy képet, rá egy réteg mögött baba réteg a háttérben. Mentse a fájlt , mint a TIFF , GIF , PNG , JPEG vagy BMP annak érdekében, hogy ossza meg másokkal .

You must be logged in to post a comment.