Szabályai Játék a Game Backgammon

Backgammon egy játékot két játékos , amely kombinálja stratégia és a szerencse . Ez egy játékfelület felvázoló 12 hosszúkás háromszög alakú , két kocka, és játszott darab ( vagy dáma ) két egyértelműen eltérő színű . A cél az, hogy az összes darabot a tábláról az ellenfél előtt . Beállítás

24 hosszúkás háromszög (12 mindkét oldalon a fórumon ), ismert pontokat. Annak ellenére, hogy fizikailag megosztott, a két oldalán a fedélzeten kell tekinteni , mint egy hosszú , vízszintes U alakú. Meg fogja mozgatni a darab végig az U az egyik irányba, és az ellenfél mozog a darab végig az U az ellenkező irányba . Miután az összes darab az utolsó csoport a hat pontot, akkor a munka , hogy távolítsa el őket a fórumon .

Minden játékos kezdi a pontos ellentéte terek az ellenfél , és követi az U alakú körül a fórumon , végpontja ellenfele kezdett .

a játékosok két darab első háromszög az ellenfél “hazai board “, majd öt darab 12 pont , három darab 17-én , és öt a 19 .

kezdve

Mindkét játékos dob egy kockával, és az egyik legnagyobb tekercs kezd. Ő mozgatja a darab az összes helyek száma jelenik meg a két hengerelt kocka . Ha a játékosok tekercs ugyanannyi , gurulnak , amíg az egyik a sárba tiporja a másik .
Playing

játékosok dobnak a két kockával során fordul. A teljes , a tekercs az összes szóközt a játékos mozgatni a darab körül a fórumon az U -alakú, szemben ellenfele kiindulási pont és a tábláról .

A játékos léphet egy vagy két darab minden egyes lépés – tud mozgatni egy darab teljes a tekercs , vagy két darab a számot , amely megjelenik minden meghal . Például , ha dob egy három és hat , ő is mozog egy darab kilenc szóközt vagy egy darab három terek és egy darab hat terek. Ha mozog egy darab számát a kocka , a lépés nem megengedett , ha a teret a játékos lenne az első ” megálló ” az ( ebben a példában , három vagy hat szóközöket a darab kiindulási helyzet ) foglalja el, két vagy több saját ellenfél darabot.
páros

Ha egy játékos dob páros ( három /három , például) , akkor megduplázhatja a teljes és mozgatni a darabokat az összeget ; Azonban a lépések meg kell egyeznie a számokat ő forgatta . Például , ha ő dob három /három, ő elmozdulhat terek három négy darab , egyenként két darab hat terek , egyenként egy darab 12 terek , vagy az egyik darab kilenc terek és a másik három terek. De ismétlem , ha az első megállóhely foglalja két vagy több ellenfél darabot ( ebben a példában , ha azt szeretné , hogy mozog a darab hat terek teljes , de a tér három pont van , ahonnan kezd blokkolva van ) , a mozgás nem megengedett .
Points

Ha egy játékos egy vagy több darab egy háromszög , az ellenfél nem tud leszállni egy darab van . Ellenfele lehet átadni , ha mozog az emberek , de nem tudja megállítani rajta .
One Piece

Ha egy játékosnak csak egy darab egy háromszög, és ellenfele földeket az egyik darab van , meg kell mozgatni a darab le a fedélzeten, és rá a bárban , amely elválasztja a testület két részre . Meg kell hozza vissza az ő következő roll. Ha nem tudja, mert a terek a darab is földet foglalnak el ellenfelét , elveszíti a sor .

Hozza vissza , meg kell dobni egy szám, amely lehetővé teszi számára, hogy leszállni egy üres hely . Például , ha dob egy négy /öt , és az ellenfele egy darabot a negyedik helyet, de nem az ötödik , tudja mozgatni a darabot , hogy az ötödik helyet. Erre a célra , pont az az ellenfél otthonában fedélzeten vannak számozva egytől hat , az egyik , hogy az a pont , ahol már két darab létre, amikor először kezdett a játék .
A játék véget ér

a játékosok az egész A darab az utolsó negyedben a fórumon , mielőtt kezdenek mozogni őket. Ha mégis, akkor tudja mozgatni darabot a tábláról szerint a kocka tekercs .

Hat pontot otthon fórumon megfelelnek a hat szám egy hal . Keresi otthon fórumon , az egyik az a pont, legközelebb a végén a U. Ha dobsz egy két és négy , például , akkor távolítsa el egy darab a két pontot és egy a négy pontot , az eltávolíthatja egy darabot a hat pontot . Ha dobsz páros , akkor távolítsa el a négy darab ez a szám .

Tekercsek nem kell pontosan . Más szóval, ha a darab öt terek re kilép a fórumon, és a játékos dob a hat és nincs darab a hatodik pont , a darab az öt ponton el lehet távolítani. Ha azonban dobsz két és három , és van darabokat minden ponton csak két- három , lehet, hogy nem távolítja el semmit .

A játékos, aki eltávolítja az összes darabját a tábláról első a győztes .

You must be logged in to post a comment.