Hogyan Debug Ocarina of Time

Általában a hibakeresés valami jár nevel egy speciális menüt úgy, hogy meg lehet oldani egy belső probléma a kódolás a játék, vagy számítógépes program . Debug “The Legend of Zelda : The Ocarina of Time , ” meg kell aktívan létre a belső hiba kényszeríti a játékot, hogy befagynak . Ezzel, akkor hozza fel a debug menüt és a rejtett üzeneteket a programozók . Hibakeresés a játékot patron romlott az menti az adatokat , így egy játék fájl mentése nem érdekel , hogy végre ezt a funkciót. Utasítások
1

Helyezze be a “Legend of Zelda : The Ocarina of Time” kazettát a N64 konzolt, és kapcsolja be. Töltse az Ön játék fájlokat.
2

Húzza fel a bal oldalon a patron nagyon lassan , amíg a grafika és a hang eltorzul . Tartsa a patront a helyére , amíg ez történik , amíg meg nem jelenik egy sárga sáv jelenik meg , közel a képernyő tetején .
3

engedje el a patront , ha a sárga sáv jelenik meg, és vegye fel a vezérlő. Tartsa lenyomva az L és R , majd nyomja meg a Z. Release ezeket a gombokat , nyomja meg és tartsa fel az irányított pad , majd nyomja meg a C – le .
4

Engedje fel a gombokat . Tartsa C -Up , és nyomja le az irányított pad . Engedd el a gombot , majd tartsa Balra irányított pad , és nyomja meg a C – balra . Engedd el ezeket a gombokat , tartsa C – jobbra , és nyomja meg a jobb az irányított pad . Engedje el ezeket a gombokat , tartsa az A és a B , majd nyomja meg a Start gombot.
5

Nézd meg a hibakeresési képernyők rejtett üzenetek kódolt a játék adatait. Állítsa vissza a konzol , és folytassa a rendszeres játék .

You must be logged in to post a comment.