Mi Micro dadogás ?

Ha már vásárolt egy játék számítógép , amely támogatja a több videokártya , de a kedvenc 3- D játékok valóban lassabban fut , akkor valószínűleg az áldozat a “mikro dadogás “. Ez a probléma a sztrájk játék rendszerek használó több videó kártya. Szerencsére , akkor csökkentheti a mikro dadogás beállításával az is, hogy a játék fut a gépen . Előfordulása

Micro dadogás történik, ha a munkát a termelő videó kockák között oszlik meg egy vagy több grafikus feldolgozó egység ( GPU ) , a rendszer az úgynevezett Alternate Frame Rendering , vagy AFR . Elméletileg két vagy több GPU gyorsabbnak kell lennie , mint az egyik , amikor a kézi indítása ki kereteket. A probléma jön koordinálja a termelés a GPU-k : az egyes GPU van , hogy befejezze a keret ez dolgozik , csak miután az előző képkocka megtörtént a másik GPU . Ha nem , az idő a képkockák között a képernyőn látható lelassíthatja , még akkor is megvan bőven keret feldolgozási teljesítmény a munka . Sőt, video benchmarking szoftver megmutatja kapsz , mondjuk , 60 képkocka másodpercenként , míg a játék néz ki, hogy fut 30 képkocka másodpercenként .
Megjelenés
< p> Micro dadogás fog okozni a játék futtatásához lassú vagy szaggatott módon. A mozgás tűnhet, hogy egy másodpercre . Gyakran előfordul, hogy időszakok általában egyenletes mozgás váltakozik időszakok dadogás . Jelenetek , hogy tesz egy nagy nyomás a GPU-k , mint például a lombozat vagy más naturalista textúrák , hozhat egy alkalmas mikro dadogás .
Mi Systems érint ?

Micro dadogás már látható majdnem minden video rendszerek, amelyek több mint egy GPU tétele kereteket. Két népszerű rendszerek érintettek NVIDIA SLI és az ATI Crossfire . Ahhoz, hogy olyan videó megoldások , a számítógép kell , hogy egy speciális alaplap , ami beállítani, hogy engedélyezze adatmegosztás között, több GPU-k .

Nem minden játékot érint , és nem mindenki használja több videó GPU-t fog látni a dadogás . Single- GPU videorendszerek nem érinti .
A lehetséges megoldások

Számos megoldásokat dolgoztak ki a mikro- dadogás . Az egyik, hogy egyszerűen csak állítsa be a rendszert , hogy csak az egyik grafikus kártyák – a megoldás , amely minden bizonnyal megszünteti a mikro dadogás , de azt is megszünteti a teljesítmény előnyeit , amit keresett , amikor megvásárolta a rendszer . A másik az, hogy állítsd be a játék alatt futó Osztott Frame Rendering helyett AFR . Ez a javítás megszünteti a problémát a mikro- dadogás , de létre vizuális osztja közepén a keret.

A harmadik megközelítés beállítani a játék futtatásához egy képkocka másodperc (fps) sebességgel , amely gyorsabb , mint a sebesség, amellyel a monitor frissítési kereteket. Tehát, ha a monitor frissítési frekvenciával 60Hz , akkor állítsa be a játék futtatásához 70 vagy 80 FPS . Több mint vezetés a monitor ilyen módon , akkor olyan helyzetet teremt, amelyben akadozik nem látható a monitoron .

Gyakran frissítése video -illesztőprogramok is megszünteti a mikro dadogás néhány játékot . Ellenőrizze a gyártó az alaplap vagy a több GPU-s videokártya rendszert, győződjön meg róla , hogy a legújabb illesztőprogramokat.
Future javítások

Néhány újabb videokártyák csökkent , de nem szüntette meg , a dadogás probléma . Játék fejlesztők is nagyobb hozzáértés megteremtésére játékok multi – GPU környezetben. Mivel a kereslet a valósághű 3D-s játékok folyamatosan nő, a nagy sebességű multi- GPU platformok kétségtelenül sokkal jobb munkát, hogy a mikro dadogás ritkán fordul elő.

You must be logged in to post a comment.