Hogyan kell Römi Cube

Rummikub , más néven Römi Cube vagy cserép römi , egy cserép -alapú játék 2-4 játékos. A 106 lapok szettekbe számozott 1-től 13 , a két mind a négy különböző színű , plusz két joker csempe szolgáló joker . Rummikub hasonló kártya alapú römi játék , ahol a játékosok megpróbálják lejátszani melds három vagy több csempe a kezéből . Rummikub funkciók csak néhány egyszerű szabályt , de a játék nem bonyolult ahhoz, hogy tartsa az embereket játszani újra és again.Things amire szüksége van
Rummikub játék
toll és papír tartása pontszám

Show More utasítások
1

Keverje fel az összes csempe , és helyezd el őket egy halom , arccal lefelé , a az asztal közepére . Legyen minden ember válasszon egy cserép , és a legtöbb lesz az első . Vissza ezeket a lapokat az asztalra, és keverjük össze őket vissza a többi .
2

Mindegyik játékos választhat 14 cserép véletlenszerűen . A lapok kerülnek az állvány előtt minden játékos .
3

Legyen az első játékos vesz sorra. Tudja használni a csempe rá állványra , hogy akár csoportok vagy fut . A csoport egy három vagy négy csempe, hogy mind ugyanazt az értéket ; azonban minden cserép a csoportban kell lennie, más színű. A futás egy sorba három vagy több csempe, hogy mind az azonos színű. Ezekben a kísérletekben és csoportok kerülnek az asztalra képpel felfelé . A teljes értéke az első lapok játszott egyenlőnek kell lennie 30 vagy több pontot. A játékos játszhat annyi csoportok eléréséhez szükséges 30 és nyitott . Egyszer már megtette , nincs korlátozás játszik csempe. Ha a játékos nem tud játszani , meg kell venni egy lapkát az asztal közepére , és add hozzá a rack.
4

Legyen a következő játékos , viszont . Ugyanez a kezdeti lejátszási korlátozások érvényesek . Ha van olyan csoportok és fut az asztalon , minden játékos, aki megnyitotta helyezheti csempe ezek a csoportok és fut , valamint, hogy a saját , további csoportok és fut . A játékos is manipulálni csempe már az asztalra , bontásával csoportok és fut , amíg ő játszik legalább egy lapkát a kezéből . Például, ha a játékos egy piros 6 , és van egy fut a piros 4-5-6-7-8 az asztalon , a játékos vehet a csempe és szét a futás két kisebb fut a 4-5-6 és 6-7-8 .
5

tovább játszani , amíg valaki használja az összes csempe a rack. Az a játékos, aki kiüríti az állvány első hívások ” Rummikub ” megállítani játszani .
6

Add fel az értékeket a cserép minden vesztes játékos . Minden vesztes játékos veszít pontokat egyenlő ezt az értéket . A nyertes játékos pontot szerez azonos mindezen értékek együttvéve. Folytatja a lejátszást, egy előre meghatározott számú kört . Az nyer, aki a legtöbb pontot ezen a ponton nyer .

You must be logged in to post a comment.