Hogyan készítsünk egyedi Skybox textúrák Source SDK

Source SDK egy olyan játék fejlesztői készlet , amely a Source Engine . Ez lehetővé teszi, hogy hozzanak létre egyedi tartalmat játékok, mint a ” gmod “, ” Half Life 2 ” és a ” Left 4 Dead 2 “. A Hammer térkép szerkesztő eszköz jön csomagolt Source SDK , és lehetővé teszi, hogy az új térképek játszani . A skybox egy térkép funkció, amely megadja a térképen mélységet és érzést nagyobb , ami egy statikus szerkezet körül a térképen , hogy ez egy ég . Skybox textúrák Source SDK lehet egyéni létre, hogy megfeleljen az Ön igényeinek . Utasítások
1

Load Steam , a szoftver platform, és kattintson az “Eszközök ” fülre.
2.

Válassza a ” Source SDK ” a lista az eszközök , és a nyílt a Hammer térkép szerkesztő. Indítson el egy új térképet, vagy betölteni egy már meglévő szerkesztéséhez .
3.

Kattintson az “Eszközök ” menüben válassza a ” toolsskybox ” , és válassza ki a ecset eszköz használata .

4

elő a képfájlokat az ecset eszköz arra, hogy az egyéni textúrák egy skybox . A képfájlok kell lennie a megoldást. Meg kell hat textúra fájlokat egy teljes skybox .
5

Alakítsa át a képfájlokat a Valve Texture Format ( VTF ), kattintson a ” Fájl”, “Import “. Válassza ki a textúra fájlokat betölteni a térképet , és változtatni a formátumot a VTF .
6

Nyissa Anyagok mappát a Source SDK fájlt , és nyissa meg a fájlt ” skybox . ” Hozza létre az anyagok az új textúra fájlokat hozzá a következő sorokat:

TextureName

{

$ basetexture ”

$ hdrcompressedtexture ”

$ nofog 1

$ ignorez 1

}
7

Válassza ki a “Térkép “, ” Map Properties ” és a ” Skybox Texture nevét. ” Írja be a nevét skybox textúra .
8

Alkalmazza az egyéni textúrák a skybox , és mentse el a térképet .

You must be logged in to post a comment.