Fun Kosárlabda játékok óvodásoknak

Kosárlabda először létre James Naismith decemberben 1891 Naismith egy kanadai – amerikai lelkész , pedagógus és az orvos . Ő tűzte ki, hogy hozzon létre egy sport kérésére kiváló , aki azt mondta, hogy meg kell találni egy olyan sport , amely lehet játszani bent a téli hónapokban . Az első labda valaha kosárlabda volt a futball-labda , és célunk az volt, fa barack kosarak elhelyezni a falon. Sok amerikai főiskolák elfogadta a sport között 1893 és 1895 HORSE

HORSE egy minden idők kedvenc játék egy egyszerű beállítás . Minden amire szükséged van két vagy több játékos , a labda és a karika . Az első játékos választ egy helyszínen, hogy lőni , és hogy egy lövés . Ha a felvétel készült , a második játékosnak kell lőni ugyanazon a helyen , lövészet ugyanúgy, mint az első játékos volt . Ismételje ezt addig, amíg minden játékos egy körben. Az első játékos , hogy hiányzik a lövés kap egy levelet, ha ez az első kihagyott lövés , megkapja a levelet ” H ” Mivel a játék folytatódik, a játékosok felváltva , és amikor hiányzik lövések , kapnak egy levelet , amíg az egyik játékos öt kihagyott lövés , megkapta mind az öt betűjét HORSE . Ahhoz, hogy a játék nagyobb kihívás , a játékosok lő a háta mögött , ki az oldalra , becsukja a szemét, vagy lő egy kézzel .
Twenty One

A kosárlabda játék ” Twenty One ” egy változata a játék , és előírja a két vagy több játékos . Bár ez egy verseny játék , a szabályok egyszerűek . Az első, aki eléri a 21 pontot, az nyer . A játék kezdete előtt állapítsa meg, hol a kijelölt ” hárompontos vonal ” lesz , és ez lehet meghatározni attól függően, hogy mennyi hely van körül a karika . Ahhoz, hogy indítsa el a játékot , az első játékos kezdi ki a labdavezetésre próbál gólt . A többi játékos megpróbálja megakadályozni , hogy a személy a pontozás . Ha nem pont történik , ez a személy megpróbálja lőni a fellendülés . Ha ez a lövés kimarad, az ellenfél is visszapattan a labda és megpróbálja pontszám . Az a játékos , aki a labdát lőhet bármikor bárhonnan . A labda először meg kell ” törölve ” csöpögő a labdát a hárompontos vonal , mielőtt gólt. Felváltva lehet ismételni, amíg az egyik játékos pontszámok 21 pont. Pontozásos módszerek eltérőek lehetnek , de a leggyakoribb pontozási rendszer két pont minden felvételek készítése hozott a hárompontos vonal . Egy személy lőni kívül a hárompontos vonal , és ha a lövés történt, a játékos megkapja a három pontot . Az egész játék , tipikus kosárlabda szabályokat is alkalmazni kell. Ha egy játékos kettős dribbles vagy hibákat, a labda meg kell adni , hogy a védekező játékos , és a játékos kell cselezni mögül a hárompontos vonal .
Around the World

a világ körül is játszott két vagy több játékos. A világ minden tájáról, a játékosok meg kell tennie lövés és környékén a kulcs . Ha egy sikeres lövés történik , a játékos majd lépjen tovább a következő helyre , és továbbra is , mindaddig, amíg az összes felvétel készül minden helyre. Amikor egy játékos hiányzik a lövés , ő is egy ” véletlen “, ami azt jelenti, hogy van egy esélye, hogy ismételje meg a lövés . A játékosok csak akkor kapnak egy esélyt, egy játék , és csak akkor használja egy időben. A játékos választhat , hogy ezt a ” véletlen ” , vagy adja át , és őrizze meg a későbbi lövés . Ha a játékos úgy dönt, hogy ő ” véletlen ” , és teszi a lövés , ő továbbra is rá a következő lövés . Azonban, ha a játékos hiányzik neki a “véletlen ” lövés , ő kezdeni az elején a játék . A helyszínek kell előre meghatározni . Ha játék közben , akkor krétával jelölje meg a helyszíneken. Ha játszik benne , használja markerek , mint például a kis kúp , jelölje meg a foltok . Az első játékos , hogy minden lövés minden hely a győztes .

You must be logged in to post a comment.