Hogyan kell a fogadó Live nyom Game

Találmánya Anthony Ernest Pratt 1944-ben , a ” nyom ” társasjátékot is játszott a felnőttek és gyermekek egyaránt. Playing live -action ” nyom ” egy újabb csavar a játékban. Azonban otthont egy élő ” nyom ” a játék több, mint egyszerűen csak megnyit egy fórumon, és meghatározza darab. A számos élő ” nyom ” játék lesz a központja a játék , felelős tervező és vezérlő a játék, és a játékosok végig a játék stages.Things amire szüksége van
meghívók
Prop fegyverek
prop ruha kiegészítők
vacsora
nyom kártyák
Player kártya
Hely kártyák
Ártatlan és bűnös kártyák
Guilty boríték
Hely kellékek
tollak vagy ceruzák

Show More utasítások
készül a Game
1

küldése meghívókat legalább egy héttel az élő ” nyom ” party . Használhatja boltban vásárolt meghívók , nyomtatott meghívók a számítógépen , vagy akár kézzel felhívni őket . A meghívót kell téma , hogy illeszkedjen a párt . Azt is kijelentik, hogy a kötelező. Ha jelmezek kötelező , hozzá karakter a meghívást , hogy a party- járók tudják, milyen ruha meg kell teremteniük .
2

Gyűjtse össze néhány kelléket . Van egy javaslat, hogy képviselje az egyes fegyverek : a gyertyatartó , ólom cső, kötél, kulcs, revolver és egy kést . Ön általában megtalálják ártalmatlan műanyag változatai ezek a fegyverek egy játékboltban , vagy akár kedvezményes dollár tárolni . Ha a jelmezek nem kötelező , úgy megszerzése kellékek a karakterek viselni . Például , egy boa Mrs. Peacock és egy pár szemüveg Professor Plum . Jelmez kellékek legyen egyszerű , de meg kell határozni a karakter ( lásd tippek) .
3.

díszíteni . Hagyományosan , a játék a ” nyom ” zajlik kilenc szoba a kastély : a konyha, dolgozószoba , télikert , előszoba, étkező , biliárd terem , szalon , könyvtár és bálterem . Ha nem rendelkezik kilenc szoba , ossza szobák megfelelően, és adjunk hozzá néhány kellékek nekik némi hangulatot. Például , felhalmozódnak néhány könyvet a könyvtárban , fedjük le az ablakok sötét takarót a nappaliban , vagy létrehoz egy kártyaasztal néhány golyó ül rajta , hogy képviselje a biliárd terem . Jelöld a szobák a félreértések elkerülése végett .
4

Tervezze meg a menüt előre. Egy jó játék a ” nyom ” kezdődik az étkezés . A vacsorát is ad a komornyik , vagy a fogadó , a lehetőséget, hogy készítsen egy pár dolgot (lásd a 2. szakasz ) . Az étkezés nem kell bonyolult , de a vendégek kell ülni egy kijelölt ebédlőben enni. Ez lehet egyszerű ételek, egy kiadós vacsora, vagy egy több fogásos vacsorát. Ha azt tervezi, egy bonyolultabb ételt , már akkor előre elkészített , és már valaki játszani személyzetének tagja , hogy segítsen tálaljuk.
5

létrehozása nyom kártyákat előre . Meg lehet hívni a saját nyom kártyák, használja a nyom kártyákat , hogy jön az asztalra , vagy a nyomtatás új nyom kártyát a számítógépen. Minden nyom névjegykártya fel kell sorolnia minden olyan helyen , karakterek és fegyverek , így a játékosok is ellenőrizni őket , mert felfedezni a rejtett nyomokat.
6

létrehozása helyét és játékos kártyákat. Standard Index kártyák a helység nevét , vagy játékos jól működik e . Ön is használja a kártyát , hogy jön a társasjáték .
7

létrehozása ártatlan és bűnös kártyákat. Szükséged lesz egy bűnös kártya, és a többi legyen ártatlan kártyákat. A számos ártatlan kártyát kell számától függ a vendégek részt . Ott kell lennie a kártya minden vendég , és csak az egyik kártyát kell bűnös kártyát.
Hosting A Game
8

Köszöntsétek minden vendég az ajtón. Ön, mint a házigazda, a komornyik. Ólom minden vendég egy másik helyiség vagy terület , ami egy szobában. Ha nem hozzá karakter a meghívást folyamat , ez egy jó ideje, hogy kezet karakter kártyát , valamint a jelmez kellékek . Gyűjtsük össze a karakter kártyákat , miután rendelt karaktereket a vendégeket . Ez is egy jó ideje, hogy átadja a játékosok egy ártatlan vagy bűnös kártyát. Keverjük össze a kártyákat előre, így a személy, aki végül a bűnös kártya, más néven a gyilkos , véletlenszerűen kiválasztva .
9

Helyezze a bűnös borítékot egy központi helyen , közvetlenül a fegyvert és a helyszín kártyák. Amíg üdvözölte a vendégeket , a gyilkos meg be a játékos kártyát a borítékba , valamint a gyilkos fegyver kártyát, és egy helyet kártyát. A gyilkos fegyver és elhelyezkedés kártyák döntött akár a gyilkos . A gyilkos ezután visszatérjen az eredeti szobába . Ez a folyamat akkor a leghatékonyabb, ha a szobák vannak osztva , oly módon, hogy más vendégek is látni , amikor az egyik vendég elhagyja őt elhelyezni kártya a bűnös boríték .
10

Gyűjtsd össze a bűnös borítékot, és tárolja azt egy biztonságos helyre , például a zsebében. Keverjük össze a karakter kártyákat , és a fennmaradó helyet kártyákat. Osszuk be a kártyákat több halom , amely megegyezik a vendégek száma .
11

Vissza a vendégek, és átadja nekik minden egyes köteg kártyát , valamint egy nyom névjegykártya lapot . Lehetővé teszi, hogy töltse ki a nyom lapot kártyát, majd gyűjtsük össze a kártyákat tőlük . Ismételje meg ezt a folyamatot minden vendég . A vendégek tartani a nyom kártya lapok .
12

Kérd meg a vendégeket , hogy a vacsorára. Seat őket az ebédlőben , szolgálja a vacsorát , majd elnézést magát egy pillanatra . Ez az a pont, ahol egy második személy érkezik a kezében , mert tud vigyázni a vendégek vacsora igényeit , miközben részt vesz a következő lépésre .
13

elrejtése karakter kártyákat , a hely kártyák és a légcsavar fegyverek egész kilenc szoba . Ne rejtse a fegyvert jelzi a fegyver kártyát a bűnös borítékban . Ez a fegyver kell helyezni a nem- játék terület a többi a játék . A kártyák és a fegyvereket kell rejtve elég jól , hogy nem könnyen megtalálható , de nem annyira nehéz, hogy nem fognak találni .
14

Vissza az ebédlőben , és befejezni a vacsorát. A vacsora után befejeződött, menjen egy központi helyen , hogy “felfedezze ” a szervezetben. A test lehet a szerepjáték és a képzelet , vagy akár divat a testet ruhát , hogy képviselje az áldozat . Ha úgy dönt, hogy a divat a test , győződjön meg róla , hogy azt közben elrejti a fegyvert , helyszín és karakter kártya .
15.

Request , hogy a vendégek szét megtalálni nyomokat . Clues közé lejátszó kártyák, helyszín kártyák és prop fegyvereket. Minden nyom , amelyet a vendég leleteket meg kell jelölni az ő nyom névjegykártya lapot , majd a helyére a pontos helyet , amelyben megtalálták. A játékosok is beszélni egymással , hogy megpróbálja felfedezni nyomokat , de emlékeztetni vendégeinket, hogy minden karakter titkait , és nem adja ki az információt a többi vendég. Minden vendég kell maradnia jellegű. Határidőt , például egy órát , mert keres nyomokat .
The Grand Finale
16

Gyűjtsd össze a vendégek egy központi helyen , miután a határidő lejárta .
17

hogy minden vendég , hogy egy vád alapján a nyom névjegykártya lapot . Például, ha egy vendég, aki nem fekszik a gyertyatartó prop , a Mrs. Peacock kártya vagy a biliárd terem kártya, lehet, hogy azt mondja: ” Azt hiszem, Mrs. Peacock tette a biliárd terem a gyertyatartó . ” Ha egy másik vendég megtalálta a gyertyatartó , a Mrs. Peacock kártya vagy a biliárd terem kártya, ő is kihívást jelent a vádló játékos az egyik bizonyíték talált . Például, ha egy játékos, aki megtalálta a Mrs. Peacock kártya esetleg azt mondja: ” Nem volt Mrs. Peacock . Láttam az ebédlőben az gyilkosság . ” Hogy minden vendég , hogy egy fordulat , hogy egy vád . A vendégek töltse ki a nyom kártya lapok új információ kiderült . A gyilkos kell, hogy a vádak , valamint , hogy a karaktert .
18

ismételje a 2. lépést a vendég azzal vádolja a gyilkos a bűncselekményt a megfelelő helyiség , valamint a megfelelő fegyvert. Ez eltarthat pár kört . Minden vendég kell egy sor minden körben.
19

díjat az a személy, aki megoldja a bűncselekmény egy kis jelképes . A megoldani a bűnözés jelenti a vendég kitalálta a gyilkos , a fegyvert, és a hely pontosan. A jutalom lehet egy ajándékutalványt vagy a sült jó , pl . Lehet, hogy azt is megadja a gyilkos a jutalom , amiért egy jó sport , és mivel nem volt képes arra, hogy a pontos vád , mert ő volt a gyilkos .

You must be logged in to post a comment.