Beállításai Low -Light Photography vaku nélkül

Ahogy a nap kezd visszahúzódni a horizont alatt , a legtöbb fotós csomagolás fel a felszerelés és ez egy nap . Ugyanez igaz, amikor egy félhomályos múzeum , sötét barlangban vagy egy gyertyafényes szobában. Míg a legtöbb egy vaku megvilágítási sötét jelenet vagy tárgy , ez rontja el a hangulatot és az eredmény túlságosan kontrasztos lövés. Sok múzeum tiltják a vaku , mert az éles fény károsíthatja a festék. Ismerje meg a fényképezőgép az expozíciós beállításokat alaposan , hogy elkerüljék a flash és a legtöbbet kihozni a rendelkezésre álló fény. Érzékelő Érzékenység ( ISO)
ISO beállítás elengedhetetlen része az alacsony fényviszonyok

A modern digitális fényképezőgépek , az érzékelő képernyő helyettesíti a 35 mm-es film keretet. Ahogy lehet váltani a gyorsabb, fényérzékeny film, amikor mozog egy gyenge fényviszonyok területen , növelheti az érzékenységet a fényképezőgép képérzékelője . Az érzékelő érzékenysége nevezik az ISO, és a legtöbb kamerák akár 3200 vagy 6400 . Ennél érzékenység , a téma is fényképezett függetlenül a fényviszonyoktól . Ha kevesebb a zaj a kapott kép , kezdje az ISO 800 , vagy 1600 . Ez lehetővé teszi, hogy használja a gyors záridő vagy kisebb rekesz , miközben megőrzi a minőségét a kép .
blende

nyílás, vagy a méret a lencse membrán nyílás határozza meg, hogy mennyi fény haladhat át az érzékelő . Egy széles nyílás , mint az f /2 , a lencse membrán szinte teljesen nyitva van, amely lehetővé teszi a nagy mennyiségű fény áthalad . Egy szűk nyílást , például f/16 vagy f/22 , fény szivárog át az érzékelő . A sötét világítás, hogy bölcs dolog kezdeni széles rekesz , például 2,8 vagy f /4 , mivel ez lehetővé teszi az elég fény , hogy a gyors zársebességet. Ne feledje, hogy széles nyílások hozzon létre egy kisebb mélységélesség , illetve számos hatékony fókusz . Ez azt jelenti, hogy a terület előtt és mögött a mélységélesség tárgy elmosódott lesz .
Zársebesség
Kísérlet hosszú záridővel éjjel létrehozni színes absztrakt felvételek .

hasonlóan blende, a sebesség a fényképezőgép-zár egy másik módja a közvetítő , hogy mennyi fény hagyja a kamerát . A lassabban ez a sebesség , annál több fényt hagyjuk , hogy elérje az érzékelő ; annál gyorsabb ez a sebesség , annál kevesebb fény megengedett. Általános szabályként a gyenge fényviszonyok , meg kell kezdeni a zársebesség , amely egyenlő , vagy közel van a gyújtótávolság a lencse . Például , ha van egy 35 mm-es objektívvel szerelt , akkor lehet, hogy válassza ki a záridőt 1/30-ad a második. Ez lehetővé teszi, hogy lőni éles , jól exponált felvételeket kisebb az esélye a blur miatt a fényképezőgép rázkódását .
RAW Format

szerint Cambridge In Colour honlapján , a digitális RAW fájl felel meg a 35 mm-es film negatív , mert nem tartalmaz érintetlen vizuális információt közvetlenül a fényképezőgépről . Készített képek RAW formátumban teljesen tömörítetlen – nincs fehér – egyensúly korrekció , görbe vagy a színtelítettség beállítása , vagy él élezés alkalmazzák . Amikor fényképez JPEG módban , ezek automatikusan alkalmazzák a képet. Míg a JPEG módban is lehet, hogy elfogadható eredményt normál fényben , automata beállítások általában overbrighten vagy ferde a színegyensúly gyenge fényviszonyok képeket. Ha meg szeretné őrizni az alacsony fényviszonyok jelenetet , mert úgy tűnt, hogy a szemed , váltson RAW módban a felvétel megkezdése előtt . Még ha a fénykép nem úgy néz ki tökéletesen , ha pattintsa , RAW jobban megőrzi a digitális információ manipulálására később. Nem minden digitális fényképezőgép a nyers funkcionalitás .

You must be logged in to post a comment.