Dungeon Dice Monsters Szabályok

Dungeon Dice Monsters egy táblás játék alapján a anime és manga sorozat Yu -Gi -Oh! . Ez a játék kombinálja a stratégiát és célokat a sakk a szerepjáték és a világot teremtő elemek Dungeons and Dragons . Mint a sakk, DDM gödrök két játékos egymás ellen egy körökre osztott harc támadni egy darab ; A játék akkor ér véget , amikor az egyik játékos legyőzi a másik Monster Lord . Equipment

DDM tartalmazza az összes darab szükséges játszani. A játéktáblán áll, téglalap alakú sor csempe, hogy 13 csempe széles és 20 lapok hosszú . A játékosok megépíteni a dungeon azáltal Tetris darabból alakú falak. Tizenöt kocka mindegyike tartalmaz egy szimbólumot mindkét oldalon ; ezek a szimbólumok jelentenek címerek . Tíz figurák ábrázolják szörnyek és a hozzájuk tartozó kártyák, a támadás , az élet és a védelem pontja statisztikák ezen szörnyek . A másik figura képviseli a Monster Úr . Abakusz lehetővé teszi a játékosok figyelmét, hogy a számát címerek hogy jelenleg rendelkeznek elején és minden egyes forduló után és a károk számlálók jelentenek semmilyen kárt okozott a szörnyeket , vagy a Monster Úr .
Beállítás

Minden játékos beállítja a Monster Lord a megfelelő fehér csempe a végén a fórumon. Csak ezek a darabok , hogy üljön a táblán elején a játék . A játékosok kezdeni nem címerek azok Abacus címer ellen . A kocka marad a közös medence , ahonnan bármelyik játékos rajzolni, és a szörnyek minden elindul a fórumon , mert egy játékos sem hívták meg őket. A testület megkezdi nélkül dungeon falak. A játékosok feldobunk egy érmét , tekercs a kocka , vagy használj mást, hogy ki indul elsőként.
Kiderült

elején minden körben , a játékos felveszi három 15 kocka gördülés és dob őket . Kombinációja ezeket a szimbólumokat is , hogy a játékos képes megidézni egy szörnyeteg , megtámadja ellenfél szörny , mozgassa a szörnyeteg , leadott egy szörnyeteg mágikus varázslat, vagy használja a speciális képességet vagy csapda az ellenfél szörnyeteg. Bármi címerek a kocka jeleníti meg meghatározni, hogy mi a játékos tehet ezen a turn vagy az azt követő fordulatok, a játékosok nem kell használni címerek azonnal rögzítheti használt címerek az abakusz . Ha a játékos megidéz egy szörnyet, ő is letette a dungeon fal állni és kész az egész fórumon .
Progression

A cél a DDM megölni az ellenfél Monster Lord . Ha egy játékos megidéz egy szörnyet , akkor tudja tartani megállapításáról falakat mert lépni az ellenség felé Monster Úr , és használja Advance címerek mozgatni előre a csempe fedélzeten . Minden játékos is használhat támadás címer van a szörny támadja az ellenfél szörnyek vagy Monster Lord . A támadás kárt okoz , hogy a szörny alapján a támadó szörny támadást pontokat, mínusz a védekező szörny védelmi pontokat. A játékosok nyomon követni egy szörnyeteg egészsége a sérülés ellen , és bizonyos varázslatokat tud gyógyítani egy szörnyeteg .
Befejezése

Minden Monster Lord rendelkezik három Élet Pontot . A szörny kell ülni egy négyzet mellett az ellenfél Monster Lord támadni azt. A Monster Úr nem tud védekezni a pontot, de tudja mozgatni egy négyzet egy időben minden irányba anélkül, hogy bármilyen előzetes címerek és tud okozni 10 pontnyi sebzést egy szörny használata nélkül Attack címer. Minden sikeres támadás az ellenfél Monster Lord eltávolítja egyik Élet Pontot . Három sikeres támadások , a Monster Úr meghal, és az ellenfél nyer .

You must be logged in to post a comment.