Melyek Szórakoztató társasjátékok tizenéveseknek ?

Finding szórakoztató társasjátékok és tevékenységek tizenévesek is egy kihívás , de nincs ok arra, hogy megfélemlíteni . A legfontosabb az, hogy válasszuk ki a megfelelő játékot a tizenévesek jön a párt . Murder Mystery felek

Kreatív tinédzserek , akik élvezik eljáró vagy szerepjátszás lehet élvezni egy gyilkossági rejtély párt . Ezek a játékok létre forgatókönyveket , amelyek a gyilkosság egy történt, és a játékosok , csapdába esett a házban , meg kell megoldani. Minden játékos kap egy szerepet is kell játszania , mint például a ” cowboy olaj milliárdos” vagy ” katonatiszt . ” Természetesen egy játékos van rendelve a szerepe a gyilkos , és hogy a játékosnak meg kell dolgozni, hogy váltani gyanú ki magát. A játékosok várhatóan játszani a szerepét hűségesen , és azt is érkeznek a party ruha .
Sock Wars

Sock Wars egy fedett társasjáték, amely előírja, hogy egy még játékosok száma , három pár zokni minden , kötelet és két strand labda . Osszuk a szoba felét a kötelet, és osztja a játékosokat két még csapat . A játék három rövid fordulóban. Az első 45 másodperc , a második pedig egy perc , és az utolsó egy perc és fél . A kerek , a csapat próbálja , hogy dobja a sok zokni a szemközti oldalon a szobában lehetséges , valamint a strand labda . Természetesen minden csapat dobja vissza a másik zokni . A végén a kerek , számolja meg a zokni mindkét oldalán egy ponton minden , és számít a strand labda , mint érdemes két ponttal . A győztes csapat a csapat a legalacsonyabb pontszámot a végén a játék . Ha a tizenévesek , hogy saját zoknit , győződjön meg róla , hogy a nevüket csatolni őket, így ők is megtalálják a saját zokni ismét a csapat a végén a játék .
Truth or Dare

Ez egy kipróbált és valódi tini kedvenc születésnapi partik és sleepovers . A játék egyszerű. A játékosok körben ülnek , és felváltva kihívást egy másik játékos, aki a kérdésre, hogy ” Truth or Dare ? ” A támadott játékos választ egyet . Ha úgy dönt, ” Igazság”, azt kell őszintén válaszolni a kérdésre, a kihívó választása . Ha úgy dönt, “mer “, azt kell végrehajtani egy kaszkadőr a kihívó választása . A közös változata előírja, hogy a kihívó , hogy végre a saját mernek, vagy válaszolni a saját kérdését , valamint a támadott játékos ; ez az extra szabály szolgálhat , hogy megakadályozzák ésszerűtlen követelések .

You must be logged in to post a comment.