Egyes játékoknál Cub Scout találkozók

A cserkész biztosít fiúk egyfajta közösségi tevékenységeken keresztül . Az egyik elv, hogy cserkész tanítják , hogy a fiúk mindig mindent megtesznek, játék közben, függetlenül attól, hogy nyer vagy veszít . Annak érdekében, hogy támogassák ezt az ötletet , cserkészek tanítják készség -építési tevékenységek játék . Között játékokat cserkész játék azok, célja, hogy megtanítsa csomó, értelme az irányt , és célja . The Blind Knot aktivitás

Minden felderítő kap egy kendőt , kötelet , papírt és ceruzát . Kivéve a vezető, mindenki ül a sorban, és felveszi a kendőt . A vezető köt egy csomót , és átadja azt le a pályáról , és minden játékosnak tartja a csomót 10 másodpercig . A fiúk majd írja le , hogy milyen csomót azt hiszik, hogy csak úgy érezte , és próbálja megismételni a csomót a saját darab kötelet. A vezető ezután ellenőrzi kötve csomót , szemben az írott csomót.
Compass Point Exchange Game

A felderítő vezetője állapítja pólusok vagy vonalakat krétával a padlóra jelző irányok az iránytű , beleértve az észak , dél, kelet , nyugat , délkeleti, északkeleti, délnyugati és északnyugati . A vezető egy cserkész állni a végén minden pólus vagy a vonal . A vezető akkor hívja ki a két irányban. A felderítők álló azokat az irányokat kell szaladgálni a külső kör a másik scout a helyszínen. A felderítők , hogy mozog, amikor nem kellene , vagy nem mozognak , amikor kellene , a ” ki “. Az utolsó két felderítők maradt győzelem .
Bowline Island mentő

Ez a játék megköveteli a 30 méteres kötél . Már a felderítők állnak fürtözött egy csoportban , és felhívni a kréta vonal körül őket a földre . A vezető áll a körön kívül , és kifejti, hogy a felderítők vesztegel egy képzeletbeli szigeten. A vezető dobja a kötelet , hogy az első cserkész , aki meg kell fogni , és nyakkendő a kötél hurkot derekára . A vezető ezután húzza őt a “víz” körüli szigeten. Amikor a felderítő eléri a biztonság , akkor gyorsan kell függetleníteni a csomót , tekerje fel a vonalat, és dobálják a következő cserkész . Ez addig ismétlődik, amíg a felderítők “biztonságos “.
Dueling Gyertyák

Minden felderítő szüksége van egy gyertyát, és vizipisztoly ez a játék . A vezető helyen, párbaj pár felderítők 10 és 15 méter távolságra , attól függően, hogy milyen messze a spriccel fegyvert is lő . A vezető helyen egy égő gyertya előtt minden cserkész . Miután a vezető azt kiáltja : ” Vigyázz, kész, tűz”, a felderítők lőni a spriccel fegyvert egyszer ellenfeleik ” gyertyák. Az első felderítő eloltotta ellenfele gyertya nyer .

You must be logged in to post a comment.