Hogyan készítsünk egy 3D-s online multiplayer játék

Három dimenziós online multiplayer játékok összehozza sok különböző programok és programozási eljárásokat . Ezek az eljárások a mesterséges intelligencia játékok , hálózati kommunikálni a weben keresztül , és geometriai funkciók átalakításának és megtekintésére virtuális struktúrákat 3 – D térben. Programozása egy ilyen projekt az alapoktól kezdve természetesen ijesztő vállalkozás , de lehet kapni segítséget tanulmányozása meglévő játékokat . Hogy a saját 3D-s online multiplayer játék épít készségeket sokféle programozási , amit aztán vonatkoznak nongaming projekteket. Utasítások
1

Töltse le a forráskódját egy nyílt forráskódú online multiplayer játék, mint AssaultCube vagy BZFlag . A forráskód halmaza szöveges fájlok , amelyek a , melyből a játék , hogyan kell futtatni . Ez lesz ugyanazon a helyszínen , mint a játék futtatható fájlt .
2

Olvassa el a kapott dokumentációt a forráskódot. A dokumentáció meghatározza a programozási nyelv a játék fejlesztői is írni a játék forráskódját .
3

Telepítés ingyenes Development Kit a programozási nyelv . Az Oracle a készlet Java fejlesztés , és az Open Watcom biztosít egy a C és C ++ .
4

Read , egy szövegszerkesztő , minden forráskód fájlt a játék . Ez kezdődik , hogy mutassa meg , hogyan működik a játék . Ön nem érti a legtöbb állítások , de azokat is, érti nyújt a lábát a tanulás a többi kód . Különösen , olvassa el a megjegyzéseket, amelyek nem végrehajtható utasítások elmagyarázza, mi a kódrészlet nem. Ezek jelennek meg szöveges rész , mint ez: ” /* Ez egy megjegyzés * /”.
5

Megjegyzik darabokat a kód , mint például a teljes forrás fájlokat. Memorizálás elősegíti a kölcsönös megértést , a neurológia professzora Dr. Bill Klemm A Texas A & M Egyetemen azt mondta. Megjegyeznünk a flash kártyák , vagy bármilyen technika, amit használt , hogy megtanulják más téma , mint például a szókincsben egy idegen nyelvet.
6

lépésre a kódot a fejlesztő készletet a debugger. Olvassa el a készlet dokumentációjában részletes utasításokat használja ezt az eszközt . Átlépett a kód azt jelenti a végrehajtó utasítások egyesével . Ez a folyamat pontosan mutatja, hogyan a játék változókat és nyilatkozatok működik. Ismételje meg ezt a lépést, amíg meg nem érti a célját sem minden változó vagy minden állítás a programban .
7

Delete részeit kódot, majd újrafordítani a programot, és vegye figyelembe a pontos hatásokat a játék , hogy a törlés miatt . Például, ha azt észleli, hogy a karakter jobb lába hiányzik törlése után egy bizonyos funkciót , írjon a lapban , hogy a funkció törölt elengedhetetlen volt , hogy szimulálják a karakter jobb lábát .
8

Keresse meg és módosítsa állandó vagy szöveget az egyik a játék forrás fájlokat . Például , változtassa meg a 5-3 a hipotetikus állítás ” LivesPerCharacter = 5; ” . Ez a lépés bemutatja, hogy a programozás a játékot . Ismételje meg a lépést az összes húr és numerikus állandó a játékban .
9

Írja be a forráskódot , hogy hatással van a nem állandó változók a játékban . Például módosíthatja a karakter megjelenését , vagy a környezet a játék meg . Tudása Ön nyert tanul a játék lépésekben öt a hét lehetővé teszi, hogy írni ezt a forráskódot .
10

Ismétlés az előző lépést , amíg meg nem ismeri az eredeti játék többé. Ha ez megtörténik , akkor már befejezte a saját online multiplayer játék .

You must be logged in to post a comment.