Hogyan kell elkezdeni játszani Dungeons and Dragons játék közben, mint a törpe harcos

törpe harcos ikonikus karakter osztály és faji kombinációban, bármelyik fantasy környezetben , de elsősorban a ” Dungeons and Dragons “. A benne rejlő faji prémiumok törpék jól illik a szerepét védő és a kár kereskedő . Negyedik kiadás hozzáteszi osztály hatásköre (vagy hasznosítja ), amely így minden osztályban a képesség, hogy változik a normál támadásokat , s így a törpe harcos több, mint maxing ki erőt és alkotmány . A megfelelő bravúrokat és hatásköröket , hogy megfeleljen a kedvelt képességeit az első lépés . Ha ezzel megvagy , akkor kell készíteni a karakter legjobban megfeleljen saját erősségeit . Utasítások
létrehozása Törpe Fighter
1

hozzárendelése a képességét pontszámok. Amellett, hogy a hagyományos tömb , törpék kap egy plusz két bónusz az Alkotmány és a bölcsesség . Erő legyen az elsődleges képességét. Magasabb alkotmány fordított több találatok , amelyek létfontosságúak a harcos , így az alkotmány pontszám is magas . Bölcsesség és ügyesség is értékes a harcos , így érdemes , hogy ezek a másodlagos attribútumokat. Ability pontszámok lefordítani módosítók . Annak megállapításához, a módosító , ossza a képesség pontszám felét ( lefelé kerekítve) , majd vonjuk öt .
2

Számolja ki a kezdő találatok és a gyógyulás túlfeszültség . Fighters kezdeni 15 plus alkotmány módosító találati pont és kilenc , valamint alkotmányt módosító gyógyító hullámok .
3

Számolja ki a védelmi pontszámok. Ezek alapján a képességét pontszámok. Fighters kap egy további , plusz két bátorság.
4.

Válassza ki a képességeit. Fighters választhat az alábbi három ismeretek : Atlétika ( Erő ) , Endurance (Alkotmány ) , Heal ( Bölcsesség ) , Megfélemlítés ( Charisma ) és az Streetwise ( Charisma ) . Törpék is kap egy plusz két bónusz Dungeoneering és Endurance .
5

Válassza ki feat. Az első szintű karakterek közül választhat faji , osztály – vagy képesség – alapú feat. Fighters kezdődik páncél proficiencies a ruha -, bőr- , elrejtése , lánc és mértéke , és a fegyver proficiencies egyszerű közelharci , katonai közelharc , egyszerű távolsági és katonai mozgott . Törpék kezdeni egy kalapáccsal fegyverrel jártasságot , amely lehetővé teszi, hogy mind a dobott kalapács és Warhammered . Akkor nem kell , hogy minden ilyen bravúrokat. Toughness ( öt további találatok egy szint ) egy általános célú bravúr , amely előnyös lehet bármilyen karaktert , de harcosok különösen . Fighter -specifikus hőstettek közé Shield Push, erős kihívás és zavaró Shield . Törpe -specifikus hőstettek közé tartozik a Dodge Giants és törpe Fegyver jártasság . További fegyver vagy páncél jártasság hőstettek akkor is hasznos lehet .
6

Válassza ki a hatalmat. Az első szintű karakterek , hogy két At- Will , egy találkozás , egy napi teljesítmény . Válaszd ki a hatáskör alapján , hogy milyen típusú fegyvert használni kívánja , és hogy szeretné , hogy nem kár , vagy segítséget szövetségesei . Például , az első szint At- Will Power ” Tide of Iron” a harcosok , hogy használjon egy egykezes fegyver és pajzs . “, Amely Attack” lehetővé teszi a szövetséges váltani ki Tűzvonalban közben megtámadják ellenség .
7

határozzák meg a jellemed és a vallás. Az összehangolása , és hogy a védnöke istene kell , hogy ugyanaz legyen . Moradin a törvényes jó isten a teremtés , a védőszentje istenség az iparosok és a leggyakoribb istenség majd törpék . Igaz, a harcos lehet reálisan bármilyen beállítás , és imádja bármely istenek csak Öntől függ .
Equpping a törpe harcos
8

Válassza ki a fegyvert ( s ) . Ellenőrizze, hogy a fegyver, úgy dönt, esik az egyik proficiencies . Ez nem egy rossz ötlet , hogy megvásárol egy közelharci és távolsági fegyver .
9

Válassz páncél . Törpék nem szenvednek mozgalom büntetést a páncél , így nehéz páncél ( lánc , skála, lemez) nem lassítja le őket , ahogy ők a többi harcosok .
10

Válasszuk ki a másik eszköz . Minden karakter elindul 100 arany költeni a fegyverek, páncélok és berendezések. Ennek nagy része költik fegyverek és páncélok , de fenn kell tartania néhány a világi cicoma . A Standard Adventurer szett tartalmaz egy hátizsákot, bedroll , kovakő és az acél , a övtáskával , 10 napon trail adagokat, 50 méter kötél két sunrods és vizestömlőt . Ez egy alku 15 aranyat. Ön is szeretne vásárolni mászó felszerelés, fáklyák , kulacsok , lámpák és az olaj , vagy kemping felszerelések , ha lesz kalandozásai a városban .
11

Vásárlás lőszert. Ha van egy távolsági fegyverrel , ne felejtsd el , hogy megvásárolja a megfelelő lőszer. A szokásos népes nyilak , csavarok vagy parittya golyó költségek egy aranyat .

You must be logged in to post a comment.