Hogyan szerkesszük GMod Textúrák

” Garry Mod ” egy sandbox játék , ami nincs előre meghatározott célok vagy feladatok a játékosnak , hogy kövesse . Ehelyett számos olyan eszközök és tárgyak , amelyek lehetővé teszik , hogy játszani a tárgyak és szórakoztatni magát eszközeivel , ahogy akarod . Mint a többi játék épült Valve Source motorja ” Garry Mod ” teljes mértékben testre szabható , a térképeket hozunk létre , hogy a textúrák használata a játékon belül . Utasítások
1

Nyissa meg a ” Garry Mod ” telepítési mappát . Ez változhat attól függően, hol úgy döntött, hogy Steam telepítése . Az alapértelmezett hely a “Program Files ( x86) ” mappát a C meghajtón .
2

Kattintson duplán a ” Materials ” mappába .
3

Nyissa meg a mappát, ahol van, az egyéni textúrák.
4

Húzza a textúra fájlokat az “Anyagok ” fájlt. Erősítse meg , ha megkérdezi, hogy felülírja a fájlokat .
5

Kattintson duplán a Hammer ikonra az asztalon . Várja meg, amíg a program betölteni teljesen .
6

Kattintson a “Fájl ” és “Open “. Navigáljon a Maps mappába , amit megadott , amikor beállítva ” Garry Mod “. Kattintson duplán a térképet .
7

Válassza ki az új textúra- Browser , található, a jobb oldali oszlopban a program. Írja be a nevét a keresőmezőbe , hogy felgyorsítsa a folyamatot .
8

Kattintson a nyílra a bal oldali eszköztáron. Kattintson a felszínen a térképet meg szeretné változtatni .
9

Kattintson az ” Apply kiválasztott textúrát . ” A textúra kiválasztott Texture Browser érvényes lesz a felület kiválasztott a térképen .
10

Folytassa a 7 -től 9- minden textúrák a szerkeszteni kívánt . Kattintson a ” File” és a “Save ” gombra a változtatások mentéséhez .

You must be logged in to post a comment.