Hatodik osztályos játékok használata szögmérő

Tanulás játékok egy közös stratégiát alkalmazott a gyermekek, a szülők, gondozók és pedagógusok. Alkalmazva ez a stratégia a geometria lendületet kapott a matematika oktatási kutatók Dina és Pierre van Heile . Szerint a gondolatok , ” Azoknak a gyermekeknek , geometria kezdődik játszani. ” A játék segít a hatodik osztályosok megérteni és használni szögmérő . Classroom Games

osztályterem szögmérő játékokat , a tanár utal a nagy szögmérő , így minden diák megtekintheti a számokat. A gyerekek segíthetnek felkészülni azáltal, hogy egy túlméretezett szögmérő és címkézés a fok. A tanár és a diákok létre a különböző szögek vagy háromszögek színét építkezési papír és címke a fok hátoldalán a papírt. Ezek a papírok ezután egy dobozban. A hatodik osztályosok működhet önállóan , párban, kis csoportokban , vagy két nagy csoportra . A nagy szögmérő jelenik meg, a tanár vagy a tanulók csukják be a szemüket , és válassza ki a papír , és tartsa azt. A többi diák feltételezzük fok a kiválasztott szög . Hogy ellenőrizze a mérést , a tanár vagy a diák , akkor tartja a papírt a nagy szögmérő . A hallgatók felváltva találgatás fok , amíg az összes papírokat került kiválasztásra .
Online játékok

hatodik osztályosok lehet alkalmazni , és gyakorolják az ismereteiket az online szögmérő játékok. Egyes játékok , mint például a ” Angle Tevékenységek ” mutat szögmérő , színes szög és a kérdés, hogy a tanulókat, hogy beszéljék . ” Alien Angles ” ad egy gyors iramú lehetőséget hatodik osztályosok gyakorolni tudásukat becslésére szög fok. “Star kitekintve ” mutat szögmérő és teleszkóp mutat az űrbe . A gyerekek kitalálni a szöget , hogy a távcső kell mozgatni annak érdekében, hogy a bolygót .
Art Játékok

összevonása művészet szögmérő segítségével hatodik osztályosok bővítsék megértése szerepek geometria játszik megteremtésében építészet és a műalkotások . Egy játék célja, hogy a hallgatók a művészettörténet könyvek vagy online források . A diákok megtartják szögmérő praktikus , közvetlenül a notebook vagy a darab papírt. Munka kis csoportokban , párokban vagy egyénileg, a diákok nézd át a művészeti könyvek és jegyzeteket , a félhold vagy kör alakú találják festmények és épületek . A hallgatók majd írjuk le a nevét, a mű, vagy épület, a művész vagy építész , a dátum , a helyszín és az oldalszám a könyvben. A cél az, hogy megtaláljuk az öt példát , majd jelen az osztályban. Néhány építészeti példák közé tartozik a római Colosseum , a román boltívek és a hajós, gótikus katedrálisok . Festmények közé Reneszánsz Fra Angelico ” Angyali üdvözlet ” Raphael Sanzio “The School of Athens ” és a Leonardo da Vinci vázlatot az emberi arányokat kapcsolatos körbe.
Kezdőlap Játékok

Kezdőlap Képgaléria segít hatodik osztályosok alkalmazni a tanultakat a szögmérő a saját otthonukban . A gyerekek sétálni otthonaikat a notebook , papír, toll vagy ceruza . Azt, hogy jegyzeteket szögek , félhold vagy kör alakú találják , és a helyet . A konyha egy jó hely kezdeni , mely kerek tányérok , órák és keverés tálak . Egy szelet torta vagy pite ajánlatokat mérési lehetőségeket. A gyerekek is , hogy tudomásul veszi a tárgyakat, amelyeket alkotnak félhold vagy kör , de nem. A leeresztett futball- labda, vagy defektet is számít nonexamples . Gyerekek észre egy táblázatot , hogy a kőzetek , az intézkedés az elemet, és vegye figyelembe, hogy az asztal lába nem a 90 fok. A cél az, hogy megtaláljuk 10 tétel azt mutatják, szögben , félhold vagy kör alakú, és az öt elem, hogy meg kell felelnie , de nem.

You must be logged in to post a comment.