Játék utasítások Alvó Queens

Játék a gyerekekkel olyan tevékenység is van, és a gyerekek is élvezik , míg kiadási időt együtt . Sleeping Queens egy kártyajáték terveztek 8 éves kortól . Ön tudja játszani a játékot 2-5 játékos. A 6 éves nevű Miranda Evarts tervezték Alvó Queens , a gyártó szerint , Gamewright . Nyerd meg a játékot , mivel az első játékos, aki összegyűjti öt királynők , 50 pont összeadásával a pontérték az arcon , a királynő kártyákat. Ha elfogy az alvás királynők előtt a fenti kritériumok nem éri el, a személy, a legmagasabb pontszám nyer . Utasítások
1

Nyissa ki a Sleeping Queens játék egy asztalra, és nézd át a kártyákat , hogy megismerkedjen velük . A kártyák hatáskörök a királyok, királynők , lovagok , sárkányok , udvari bolondok , alvás italokat és pálca. Ezen kívül van 40 kártya számozva 1- 10-ig. A 12 királyné kártyáknak zöld háta, és jönnek a különböző értéke .
2

szét a királynő kártyák és shuffle őket . Helyezze a királynő képpel lefelé ( alvás) , két sorban három ( hat lapot ) . Hagyjon tér közepén , hogy helyezze a vörös pakli kártya , két kupac , a sorsolás halom, és a dobott lapok . Helyezze el újabb két sorban három kártya dáma , a másik oldalon , a piros lapok .
3

Foglalkozzunk minden játékos öt lapot . Helyezze a többi fedélzet közepén a királynő. Ez a pakliból . Indítsa el a halom mellett a sorsoláson halom a kártyákat dobja , amit játszani a játékot. Nézd meg a kártyákat , de nem derül ki , hogy az ellenfelek .
4

Egy kártya kijátszása azáltal, hogy képpel felfelé a dobott lapok . Minden nem numerikus névjegykártya garantálja az adott intézkedés .
5

” Wake ” a királynő a játék egy király. Fordítsa bármely zöldkártya ( alvó királynő ), és helyezzük képpel felfelé maga elé , hogy felkeltsük a királynő . Vigye a király a dobott lapok . Ha viszont az ” Rose királynő , ” kelj fel egy másik királynő . Ha a macska vagy kutya királynő és felhívni a macska vagy kutya királynő , akkor tegye vissza képpel lefelé , és elveszíti a sor.
6

Válassza ki az ellenfelet, és ellopja a lány egyik queens , ha játszani a lovag . Helyezze a királynő képpel felfelé maga elé , és helyezze a lovag a dobott lapok . Ha az ellenfél úgy dönt, egy sárkány kártya, ő állíthatja meg abban, hogy a királynő .
7

Állítsa a lovag a lopás a királynő által azonnal játszik a sárkány lapot az ellenfél játszik a lovag . Minden játékos elhelyezi a kártyát a dobott lapok , és húz egy új kártyát . Tartsd a királynő. Ez nem számít be az Ön számára.
8

Tedd az ellenfél királynője a választásod vissza aludni , arccal lefelé az asztal közepére a játék az alvó főzet kártyát. Helyezze az alvó bájital kártyát a dobott lapok . Vegyük bármelyik játékos királynője , és tegyétek képpel lefelé az asztal közepére a többi alvó királynő . A lejátszó képes blokkolni a alvó főzet kártyát játssza a pálcát kártyát.
9

a pálcát kártyát blokkolja az ellenfél használja az alvó főzet kártyát. Mindkét játékos helyezi a kártyákat a dobott lapok , és hogy az új kártyát a pakliból . Ez nem számít be az Ön számára.
10

A bolond kártyát, hogy egy esélyt . Helyezze a kártyát képpel felfelé a dobott lapok , majd fordítsa el a felső felhívni halom kártyát arccal felfelé . Ha kapsz egy hálózati kártya, add meg a kezét, és újabb fordulatot . Ha kapsz egy numerikus kártya számít a játékosok óramutató járásával megegyező irányban , hogy ezt a számot , és a játékos is felébreszti a királynő. Helyezze a numerikus kártyát a dobott lapok , amikor kész .
11

Helyezzen egy kártyát egy numerikus számot a dobott lapok és húz egy kártyát a pakliból . Dobja két kártya azonos hívószámú felhívni két kártyát a pakliból . Tegye három vagy több kártyát, hogy egy numerikus egyenlet a dobópaklira felhívni ezt a számot a kártyát a pakliból . A cél az, hogy cserélje numerikus kártyák kártyák hatáskörökkel .

You must be logged in to post a comment.