Flash Card Game Ötletek

Flash kártyák egy vágott sok osztálytermekben . Hands -on tanulás fontos , de bizonyos információk csak szüksége memorizálás . Flash kártyák hasznos mert olyan ismétlődő gyakorlat bármilyen témában , amit tanít . Megvásárolhatja kereskedelmi forgalomban kapható flash kártyák , vagy a saját , az index kártyák vagy kartonlapra téglalapokra vágva . Around the World : Matton

Around the World egy népszerű játék, hogy jól működik minden csoport beállítást . Az összes játékos körben ülnek , akár ülve, vagy a földön , így mindenki láthatja a flash kártyák könnyen. Egy ember elindul , mint a kihívó . Ő mögött az egyik ülő játékos a kör . A flash kártya jelenik meg. Ezek közül az első két játékos a választ a flash kártya a győztes az adott fordulóban. Ha a kihívó nyer, akkor mozog, hogy a következő személy a kör és kihívások neki a következő kérdés . Ha az ülő gyermek nyer, ő vált helyeken , és képes lesz az új kihívó , kezdve a következő személy a körben. A cél az volt, hogy az utat körbe-körbe , mint a kihívó nélkül bárki verte , hogy a helyes válasz .
Flash Card Match : Matton

Flash- kártya jól működik a házi megfelelő játékot. Hozzon létre egy sor válasz kártyát , hogy menjen el a flash kártyák . A diákok egyezik a válasz kártyákat a megfelelő flash kártyák . Azt is játszani ezt a játékot , mint a klasszikus memória vagy koncentráció játék . A kártyák fordult fejjel lefelé , a játékosok felváltva essek át a két kártya egy időben. A cél az, hogy a flash kártya és a válasz .
Flash Card Hozd

Ez a játék kezdődik, a flash kártyák szét a padlón . A tanár felhívja arra a különleges flash kártya , és a diákoknak meg kell tülekedés , hogy megtalálja a megfelelő kártyát. Ha dolgozik, matematikai flash kártyák , hívja ki a választ a problémára , és a tanulók megtalálják a flash kártya a megfelelő matematikai probléma . Szóra vagy levélben flash kártyák , csak azt a szót vagy betűt , és a diákok megtalálják. Az első ember, aki megtalálja a lap nyeri a pontot .
Stand Up , ülj le : Matton

Ez a játék osztja a diákokat két csapat egyenlő számban . Mindenki kezd állva . A tanár kezdődik az első, aki az egyik csapat . Ha válaszol a flash kártya probléma helyes , hogy állva marad . Ha a válasz nem megfelelő , akkor leül . Ez továbbra is a tanár mozgó között oda-vissza csapatok , amíg mindenki nem volt esélye . Egy pontot szerzett minden egyes személy, aki még ma is áll . Ön tud játszani , mint sok kört , amennyit csak akar .
Basketball

A kis kosárlabda abroncs az osztályteremben használják ezt a játékot. Ön is használja darab gyűrött papír a labdát, és a kuka a kosárba. Az első játékos választ a flash kártya helyesen fényképezés előtt egy kosár . Ha ő válaszol hibásan , ő nem kap egy esélyt, hogy lő . Keresni egy pontot , a játékos kell, hogy a kosár .
Igaz vagy hamis : Matton

Ez a játék van, kijelölnek egy & quot; igaz & quot; terület és a & quot; hamis & quot; terület a szobában. Ez lehet olyan egyszerű, mint a gyerekekkel költözik egyik oldalon a helyiség & quot; igaz & quot; és a másik oldalon a & quot; hamis . & quot; A tanár megjelenik egy flash kártya , és azt mondja a választ . A hallgatók eldönteni, hogy a válasz a tanár azt mondja, helyes-e vagy sem . Ha a diákok véleménye a válasz ő azt mondta, hogy a helyes válasz , mozognak a kijelölt & quot; igaz & quot; hely a szobában. Ha a tanár azt mondja, helytelen válasz , a diák költözik a & quot; hamis & quot; helyen.

You must be logged in to post a comment.