Hogyan építsünk egy Dungeons & Sárkányok Map Maker

Dungeons and Dragons egy szerepjáték ( RPG) létre az 1970-es évek . Ellentétben a modern video RPG , a Dungeons and Dragons használ polyhedral kocka négy, hat , nyolc , 10, 12 vagy 20 oldalon. A játékosok fejlesztik karakterek a karakter lapon , és olvassa el a szabály könyveket különböző aspektusait a játék . A játék strukturált , de nyitott , ami azt jelenti, játék továbbra is hosszú ideig . A modern Dungeons and Dragons sorozat magában foglalja a videojátékok , regények és egyéb web-alapú eszközök . Térképek használják kampányok játék és generálható véletlenszerűen , megoszlik a játékosok , vagy létrehozott a játékos vagy rajz a térképen kézzel vagy számítógép segítségével . Tudod design a térképet készítő mintául szolgálhatnak , hogy gyorsítsák fel a térképet döntéshozatali folyamat későbbi play.Things amire szüksége van
Dungeons & Dragons szabálykönyv
Paper
Pen
Computer
Rajzolás szoftver

Show More utasítások
1

Sorolja fel a szükséges eszközöket minden Dungeons and Dragons térkép lesz szüksége. Ezek közé kell, szabványos vonalak szerkezetek , falak és folyosók , valamint a különböző ajtók , csapdák és struktúrák találhatók a térképeket . Titkos és csapdába ajtók, gödrök , hamis ajtók és szobrok is meg kell a listában .
2

Nyisson meg egy új dokumentumot a rajz szoftver . High-tech rajz szoftver nem szükséges, mert a térképet , hogy sablon könnyen elvégezhető egy egyszerű ecset programot. A fogalmak ugyanaz lesz egyszerű és összetett szoftver .
3

Válasszon ki egy téglalap vagy négyzet alakú gyártó és létrehozni a kívánt alakzatokat arányos méretű ajtók, padló gödrök és más négyzet vagy téglalap alakú térkép elemeket. A szöveg eszköz segítségével írja be a nevét minden formáját , valamint egy leírást arról, hogyan készült a forma , írott zárójelben , ha szeretné , hogy újra a forma másolása nélkül azt a sablont .
4

Válassza ki a lineáris eszköz, és válassza ki a kívánt szélességet a falak. Add hozzá a fal részeket , hogy az ajtót szimbólumot kattintva az egyik oldalán a szimbólum, és tartja az egér gombját , miközben húzza a másik oldala, hogy a szimbólum . Állítsa az egérmutatót , hogy a vonal egyenes kiadása előtt a gombot .
5

szélességének megváltoztatása egyenes eszköz falak és átjárók . Készítsen kis szakaszok minden , mint egy útmutató azoknak térkép elemeket. A szöveg eszköz , hogy adjunk egy címkét , ​​és ha szükséges, egy leírást zárójelben. Például a címke lehet a fal, de zárójelben meg lehet írni ( egyenes eszköz , közepes szélesség opció ), így tudja, amit használnak , hogy hozza létre .
6

Válassza ki a kör eszköz és hozzon létre körkörös térkép elemek oszlopok , szobrok , csapdák és egyéb elemeket. Címke ezeket te a többi térképet elemek , a szöveg eszközt .
7

Mentse el a sablont a ” DD_Map_Template ” , vagy más felismerhető a fájl nevét. Ügyeljen arra, hogy vegye figyelembe a mappát, amelybe a fájlt , így megtalálja később újra .

You must be logged in to post a comment.