Mit jelentenek a szimbólumok a PlayStation vezérlő kifejezés?

A tervező az eredeti PlayStation Egy vezérlő nevezték Teiyu Goto , a japán műszaki iskola végzős, aki csatlakozott a Sony 1977-ben. Goto azt egy 2010-es interjúban a Famitsu magazin , hogy a vezetés akarta, Super Nintendo játékosok frissíteni a rendszert, és nem akart térni túl messze , hogy a jól ismert vezérlő stílusban. Ugrás a feladatot kapta, hogy megteremtse szimbólumok a négy gomb , hogy a Nintendo jelölt ” A ” a “B “, “X” és “Y” és kiderült, az eredeti elképzelések mögött a szimbólumok az interjú . Háromszög

Goto azt mondja: ” a háromszög utal szempontból ; Volt, hogy jelentik az egyik fejét , vagy irányt, és tette a zöld . ” Tematikusan akkor lenne értelme a játékfejlesztők , hogy használja ezt a gombot a játékosok változtatni a szempontból a játék, mint például a sport játékokat , ahol több kameraállások áll rendelkezésre . Ahogy a gombot abban a helyzetben, “X” A Super Nintendo kontroller , a gomb kevésbé használják , mint az “X” és a ” Kör” gombokat a PlayStation vezérlő .
tér

szerint Goto , a tér szimbólum, használják, mint a bal szélső négy gomb , “egy darab papír ; Volt, hogy képviselje a menük és dokumentumok , és tette rózsaszín . ” Ez a gomb aztán értelme, hogy megidézi a menüt sablont a játék, ahonnan lehet választani fegyverek, varázslatok és egyéb lehetőségeket , vagy menteni a játékot , pl . Mivel a helyzet ezt a gombot, ugyanaz volt, mint az , hogy az “Y ” gombot a Super Nintendo kontroller , talán a legkevésbé használt gomb mind a négy azon a vezérlő, ez a gomb , mint a ” háromszög ” felett található a fő ” X”- és a ” Kör” gombok .
Kör és X

Goto azt mondja: ” a kör és X ” igen “vagy ” nem ” döntéshozatali és tettem őket , piros és kék volt. Az emberek azt gondolták ezek a színek is összekeverednek, és meg kellett erősíteni a vezetés , hogy ez az, amit akartam . ” Érdemes lenne az irányítás kérdésre Goto ezt , mert bár szimbólumok értelme egy tervezési szempontból , a színek fordított , amit a legtöbb ember arra használják, hogy a modern design: Red szinte univerzálisan használható , mint egy figyelmeztetés , figyelmeztetés vagy elrettentés , mint például abban az esetben, stop jelek , míg a kék a visszafogottabb és barátságos. Ez a gomb , valamint a ” Circle ” az egyik a két leggyakrabban használt gombokat a PlayStation vezérlő .
Regionális Button- Mapping problémák

szerint a játék mérnök Matthew Gallant , Észak-Amerikában és Európában általában más szabályzó leképezés Japán , bár a gombok , szimbólumok és színek azonosak ; Konkrétabban, az “X ” használják , hogy erősítse meg , míg a ” Circle ” használják törölni , míg az ellenkezője igaz a japán játékok. Gallant megállapítja, hogy míg a gombok általában változtatva amikor portolták más régiók , egyes játékok, mint a “Final Fantasy VII ” és a ” Metal Gear Solid ” elhagyta az eredeti gomb leképezés , ami zavart a nyugati játékosok .

You must be logged in to post a comment.