Hogyan Textúra egy repülőgép FS2004 -ben Gmax

Microsoft Flight Simulator 2004 : A Century of Flight tartalmazza a Wright Flyer , Ryan NYP “Spirit of St. Louis ” Lockheed Vega és a DC -3 . A Flight Simulator sorozat arra ösztönzi a közösséget , hogy új repülőgépek , repülőterek és textúrák . Flight Simulator 2004 jön csomagban Gmax , egy 3D-s modellező eszköz . A Microsoft 2004-es SDK , akkor a design új repülőgépek , vagy új textúrák a történelmi repülőgépek a Gmax.Things amire szüksége van
képszerkesztő szoftver

Show More utasítások
1

Töltse le és telepítse a Microsoft Flight Simulator 2004 Software Developer Kit . A zip fájl tartalmazza a Gmax Gamepack SDK . Load , szerkesztheti és módosíthatja textúra fájlokat a képszerkesztő szoftver .
2

Restart Gmax és töltse be untextured repülőgép. Nyomja meg a ” M ” indítsa el a Material editor . Kattintson az ” Új ” elnevezése az első anyag a fekete . Változtassuk meg a diffúz színmintát az R: 12 , G: 16 B: 8 . Válassza ki az első része a modell , ami fekete , és kattintson az “Apply “.
3.

Válassza ki a szárnyait , alkalmazza a ” síkbeli UVW mapping ” válassza ki a megfelelő tengelyt , majd kattintson a ” fit “. Hozzon létre egy új textúra neve ” szárnyak “. Kattintson az “Apply textúra ” A diffúz fülre. Válassza ki a ” WingsDifuse.jpg . ” Válassza ki a bump fület és a terhelés és alkalmazza ” WingsBump.jpg . ”
4.

Válassza ki a törzs alkalmazza ” planáris UVW mapping” ismét . Nevezz meg egy új anyag : törzs – oldalon. Add a diffúz és bump textúrák. Válassza ki a ” 2-oldalas ” jelölőnégyzetet, és alkalmazza az anyagot a törzs . Alkalmazza a diffúz és bump textúrák a többi modell. Mentsd el a fájlt, ha elkészült .
5

Run ” MakeMDL ” Az SDK és az import a gépet. Ez több, a modell a Flight Simulator 2004 formátumban. Export a gép a starter repülőtéren .

You must be logged in to post a comment.