A szabályok , hogyan kell játszani darts

A technológiai fejlesztések tették a játékot játszani könnyebb. Például , ha játszik darts puha hegyű tábla , a tábla elektronikusan tartja a mérkőzésre és számít bounce -out , míg a hagyományos acél -tip táblák nem. Azonban meg kell tapasztalni a darts a régi módon , és akkor vedd fel a játékot , viszonylag könnyen megnézni az alábbi fontos szabályokat. Darts alapjai

Ha az acél -tip tábla nincs beállítva , tegye pontosan 68 cm-re a föld . Ha a dobás , áll 7 méter , 9 1/4 cm-re a fórumon arcáról ; meghatározza a lábujj vonal elején a oche , amely mérni 1,5 cm magas és 2 méter hosszú. A testület 20 szakasz véletlenszerűen számozott 1-től 20 , a ” 20″ középen a tetején, és a piros 25- gyűrű veszi körül a telitalálat .
< P > megkezdése előtt az egy -egy vagy csapatjáték , minden játékos kap kilenc bemelegítés dob . Van egy játékos minden csapat dobja a dart ; melyik csapat jut a legközelebb a céltábla közepe kezd. Tartsa pontszám kézzel pontozó lapokat , vagy egy eredményjelző.
< P > Dobd három darts körödben , és távolítsa el őket a tábláról után pontozás . Ha a láb áthalad a lábujj vonal , vagy ha botoljon a oche és engedje el a dart , akkor nem kap pontot, és elveszíti az dobja .
Darts pontozás

pont , a dart kell maradni a fedélzeten legalább öt másodpercig. Ha a dart tapad másik dart, leesik a fedélzeten, illetve lepattan a ” pók ” ( a megosztó vezetékeket , melyek hasonlítanak a pókháló ) , az nem számít.
< P > Ha a dart földek az ék , akkor megkapja a pontokat látható a külső gyűrű ; ha a földet a külső , keskeny dupla gyűrű, kap kétszer annyi látható . Ha a dart landol a belső , szűk hármas gyűrűt, akkor kap három alkalommal az összeg ; Ha a nyíl eltalálja a külső céltábla közepe , akkor kap 25 pont ; , és ha eléri a belső dupla céltábla közepe , akkor kap 50 pontot .
’01 Dart Games : Matton

Azt sem tudja játszani számú darts játékok és eltérések. Az egyik népszerű ’01 játék – 301 , 501 , 601 , 801 , 1001 – csökkenti a pontszám az a kiindulási pont , hogy nulla . Meg kell kap nulla pontosan ; minden dob , amely figyelembe a pontszám alacsonyabb, mint a nulla nem számítanak. Mivel a 301 valószínűleg kevesebb időt játszani , akkor nyomja meg a kettős , mielőtt elkezdik visszafogni pont.
< P > Ebben az utolsó fordulat , akkor el kell érniük egy kettős vagy céltábla közepe , hogy a pontszám le nullára . Ha még ennél is több pontja maradjon , meg kell , hogy pont a duplája ez a szám . Ha nem egy páratlan szám, próbálja dobni egy számot , amelyek eredményeként egy páros szám . Például , ha van 21, egy – három csökkentené a pontszám 18 ; kettős kilenc akkor venné meg nulla .

Minden játszma akkor az egyik lábát , és akkor megnyeri a mérkőzést , ha nyersz háromból két játékot .
Cricket

krikettezni , szükség van erősebb stratégia és dobott képességeit , mint Ön is játszik ’01 játékot . Azt akarod , hogy elérje a számok 15-20 és a céltábla közepe három alkalommal . Megnyitásához számot, akkor el kell érniük három ez a szám az egy vagy több fordulattal , és bármilyen kombinációja egyágyas, kétágyas és háromágyas. Ha megnyit egy számot , amit keresnek pontokat minden egyes találatot a számot követően . Míg az ellenfelek nem szerzi be ezt a számot , akkor is zárja be a leszállás három pontszámok ezt a számot .
< P > Ha a csapat zárt le az összes számot , és egyenlő vagy több pontot , mint az ellenfél , a csapat nyer . A játék a végén hamarabb , ha a csapat a vezetést már bezárt minden lehetőségét annak ellenfél pontozás . Ön tud játszani krikett eltérések, mint Bowlers és tészták , más néven angol krikett , és elsiet .

You must be logged in to post a comment.