How Do You Know What kártyák össze együtt a Yu -Gi- Oh! ?

Három típusú kártya Yu -Gi -Oh! , A játék alapján a japán manga . Ezek a kártyák – szörny kártyák , helyesírás- kártyák és csapda kártyák – össze kell stratégiailag , hogy csökkentse az ellenfél teljes Élet pontok . Ha egy játékosnak nincs több Élet Points , vagy nincs több kártyát meríteni saját fedélzeten , ő elveszíti a játékot . Össze szörny kártyák a megfelelő varázslat vagy csapda kártyák Ehhez tudás és a képesség, hogy előre , és olvasd el az ellenfél moves.Things amire szüksége van
Yu -Gi- Oh! játszani mat
Coin

Show More utasítások
1

Verem a Yu -Gi -Oh kártya egy pakli . Keverd meg és vágja a fedélzeten. Helyezze a fedélzet lefelé fordítva a játék mat . Majd feldobunk egy érmét , hogy ki megy először ; a győztes a dobás lehet dönteni, hogy ki kezd.
2

Döntetlen öt kártyát a tetején a fedélzeten .
3

Húzz egy kártyát a pakliból indítsa el a Duel fázis . Figyeljük meg a különböző típusú kártyák a kezedben . Monster kártyák sárga és a narancssárga és arra használják , hogy támadni az ellenfél , és csökkenti az életét Points 8000 nullára . Zöld kártya spell kártyák és utasításokat tartalmaznak . A lila kártya csapda kártyák , amelyek szintén utasításokat , hogy csökkentse az ellenfél esélyeit , hogy megsemmisítse a szörnyeteg.
4

Summon vagy rajzoljon egy szörny kártyát az öt kártyákat, állították , hogy kezdődik a Fő fázis 1. . Nézze meg a jobb sarokban a szörny kártya egyik, hogy a négy csillag vagy az alatti ; tudod felhívni egy ilyen szörnyek . A szörny kártya öt csillagot , és akár csak hívni , ha az egyik a szörnyek már küldtek a temető .
5

Helyezze a kártyát vízszintesen lefelé , ha szeretné, hogy a kártyát, hogy a Set védelmi helyzete ; szörnyek ebben a helyzetben megvédi a Life emlékeztet a támadó szörnyeket . Ha a szörny alacsony Attack pontok , tegyük Védelmi pozíció . Ez azt jelenti, hogy ha az ellenfél szörny idézést egy szörnyeteg támadás ponttal magasabb, mint a Defense Points , azokat a pontokat, nem vonható le a teljes Life emlékeztet . Azt is tegyük a szörny a szőnyeg szembe, és függőleges , jelezve , hogy ez a támadás pozíció , ha bízik a szörny száma Attack pontok .
6

Vegye ki az egyik varázslat vagy csapda kártyát a pakliból , és állítsa lefelé az egyik varázslat vagy csapda zónákat. Ha a kártya a Defense módban , helyezzen egy varázslat vagy csapda kártya, amely lehetővé teszi, hogy elleni támadó szörny .
7

Hagyja az ellenfél felhívni öt kártyát a felső fedélzeten. A játék most belép a Draw fázis .
8

Hagyja az ellenfél, hogy dolgozzon egy szörny kártyát a saját kezét a készenléti fázis , és helyezze a szőnyeg. Az ellenfél meg kell választani a 4-es vagy alacsonyabb szörny , és helyezze azt sem szembenézni , hogy támadás vagy lefelé .
9

hagyja az ellenfél, hogy távolítsa el az egyiket saját Varázs vagy Csapda kártyát a fedélzeten, és tegye arccal lefelé az egyik varázslat vagy csapda zónákat. Ha a kártya a Defense módban , helyezzen egy varázslat vagy csapda kártya, amely lehetővé teszi, hogy elleni támadó szörny .
10

Flip Monster kártyákat az asztalon felfelé. Meg kell csinálni ezt, ha minden volt lefelé .
11

Számítsa ki a károkat. Ha az ellenfél szörny kártya több támadás Points – található, a jobb alsó sarkában a kártya – , mint a tiéd , hogy a szörny elpusztult . Elpusztított szörny kártyák maradnak arccal felfelé a temetőben részben a játék mat . Vegye tudomásul, hogy nincs élet Pontokat venni , ha a szörny volt Defense módban . Ha az első játékos a Monster Attack pontok magasabbak , vonjuk ki a különbség a támadás pont az ő teljes Élet Pontot . Például , ha a szörnyeteg 1600 Védelmi pontok és az ellenfél szörnyet 1300 Attack pontok , kivonni 300 Attack Pont az ellenfél teljes Élet pontok . Semmi sem történik, ha a két szörny Attack pontok egyenlőek .
12

Fordítsa meg a varázslatot vagy csapda kártyákat. Ön vagy az ellenfél tudja tartani a monster kártyát essek át egy varázslat vagy csapda kártya, amely erősebb, mint a szörny . Például a Dimenzió Prison csapda kártya lehetővé teszi , hogy távolítsa el a támadó szörny a játékból , nem számít, mit . Ez a játék nem kötelező, és csak akkor kell használni, hogy gyűjteni , különösen erős szörnyek .
13

Írja Főoldal 2. fázis . Cserélje ki a használt kártyák egy vagy két új kártyát úgy, hogy öt a kezedben . Meg lehet változtatni a helyzetét Monster még a szőnyeg , és nem a temetőben , vagy idézni egy új szörny kártyát a kezedből . Ismételje meg a folyamatot a rajz egy szörnyeteg kártya és elhelyezése a csapda vagy a varázslat kártyát. Ha az egyik szörny kártyák küldték a temetőbe , akkor foglalkoztat egy erősebb szörny öt vagy hat csillag . Hagyja, hogy a felszólaló , hogy dolgozzon meg lapjait . Ezután számítsuk ki a kárt .
14

továbbra is harcolni , amíg egy játékos elvesztette az élete pont . Ezzel folytatni a játékot , amíg az egyik játékosnak nincs több lap levonni saját fedélzeten .

You must be logged in to post a comment.