Szabályai Társasjáték Checkers

A játék korongja , más néven angol tervezetek , az amerikai dáma vagy egyenes dáma , egy klasszikus táblás játék , hogy a kezdők és a szakértők egyaránt élveztem ősidők óta , szerint CheckersHistory . Dáma nem nehéz megtanulni és játszani , de minden játék tartalmaz réteg stratégiai komplexitás . Alkatrészek

pepita 64 négyzetek elrendezni nyolc nyolc rács váltakozó világos és sötét színű négyzetek , általában piros és fekete . Minden játékosnak van egy 12 darab, egy sor olyan világos színű, mint a vörös vagy fehér és egy sötét színű , általában fekete . A legtöbb dáma halmazok darab hornyok széle körül , hogy azok verem , és néhány a koronát az egyik oldalon minden darab .
Beállítása

üljön át az az ellenfél , és helyezzük a fórumon , így minden van egy sötét négyzet a bal alsó sarokban. Vidd a 12 db a 12- sötét négyzetek a három sor legközelebbi. Az ellenfél meg kell tenned. Ha az egyik oldalon minden egyes darab van egy koronát , hogy helyezze oldalával lefelé. A játékos a sötét darabok mozog először.
Vesz fordulatot

minden körben meg kell mozgatni egy darab. A darabok mindig marad a sötét terek, ezért minden mozdulatát diagonális . Lehet mozgatni egy darab átlósan előre egy négyzet egy üres hely , de nem több , mint egy négyzetméter , és nem hátra , míg később a játékban .
Jumping

Ragadja meg ellenfél darab ugrott át őket a saját . Ehhez a darabot kell mellé az ellenfél , és nem kell egy üres tér a szemközti oldalon . Ha egy ugrás rendelkezésre áll , meg kell venni azt. Ha egynél több is rendelkezésre áll, akkor dönthet úgy , hogy megtegyen . Ha ugrik az ellenfél darab , távolítsa el a fórumon .
Több Jumps

Néha, ha ugrik az ellenfél darab , a darab földet a square ahonnan újabb folytatásban. Ha igen, akkor meg kell tennie , hogy az ugrás is ugyanabban a körben . Folytassa ugrás az ugyanaz a darab , amíg lehet, hogy többé nem ugrik. Ismét, ha több mint egy ugrás áll a darab valahol a vonal mentén , akkor dönthet úgy , hogy megtegyen .
Making a király

Ha mozog egy darab az utolsó sor a testület legközelebb az ellenfél , ez lesz a király. Korona , mint egy király, egymásra a korábban rögzített darabot a tetején . Ha játszol egy sor , amely koronát megjelölt egyik oldalán minden egyes darab , fordítsa át úgy, hogy a koronát felfelé nézzen . Nincs korlátozva, hogy hány királyok lehet .
Moving király

mozogni és ugrik a király, előre vagy hátra , de még mindig átlósan. Mint a rendszeres ugrás, ha a hátra ugrás áll a király , a király meg kell venni , vagy válasszon egy másik áll folytatásban. Az egyetlen kivétel ez alól a fordulat , hogy a darab a koronás király , mert az viszont ér véget, amikor a királyt megkoronázták.
A játék megnyerése

megnyerjük a játék , vagy elfog minden egyes ellenfél darab , vagy manőver darab kizárja a nem mozog az ellenfél is, hogy vele maradt darabokat . A játék döntetlen , ha sem te, sem az ellenfél nyerhet bármelyik beállítást.

You must be logged in to post a comment.