Hogyan számoljuk ki a támadás módosító a Dungeons & Sárkányok

A támadás módosító egy számot hozzá vagy kivonjuk a kockadobás és alap támadás bónusz ” Dungeons & Dragons ” harcban. Míg az alap támadás bónusz általában tartós , a támadó módosító között változhat célok egyetlen csatában , vagy akár ugyanazon ellenséget különböző időpontokban. A támadás módosító úgy kell kiszámítani, figyelembe véve a jelenlegi harctéri körülmények segítik, illetve gátolják a sikerét a következő támadást. Utasítások
1

Kezdjük egy alap támadás módosító 0 . Különböző értékeket kell hozzáadni vagy levonni , hogy azt meghatározni, hogy ezek közül melyik alkalmazható .
2.

Add 2 a támadás módosítót , ha harc előnye ellen ellenség . Van harci előnyt jelent, ha látod a cél , és ez fizikailag kiszolgáltatott helyzetben , nem tudja , hogy látlak , tudatában a jelenlét , harc az egyik szövetséges ellentétes oldalán , vagy szenved pszichológiai vagy mágikus hatása, mint a meglepetés vagy lenyűgöző . Egyszer egy találkozás , nyerhetsz harci előny elvégzésével sikeres Bluff csekket az ellenfél ellen .
3

Vonja 2 a támadás módosítót , ha a védő vagy mögött, biztosítás, például alacsony fal, egy kis fa, vagy egy nagy bútordarab. Vonjuk 5 helyett, ha a fedél kiváló. Ez olyan helyzetekben , amikor a támadó , aki mögött egy ablak , rács vagy a nyíl hasított .
4

Vonja 2. a támadás módosítóval , ha az ellenfél van rejtve . Ez érvényes, ha az ellenség enyhén elhomályosítja a félhomályban , a füst vagy a csapadék , vagy erősen elhomályosítja különösen vastag füst vagy lombozat , de áll a szomszédos Önnek. Vonjuk 5 helyett, ha a védő teljesen elfedi a teljes sötétség , vagy a láthatatlanság , vagy erősen elhomályosítja olyan távolságra van .
5

Vonjuk 2 ha hajlamos valahogy visszafogott vagy égetés a fegyvert , hosszú tartományban. Adjunk hozzá 2 , ha a töltés az ellenfeled.

You must be logged in to post a comment.